جمعه اين هفته ( نزديک به مرگ ميشويد )!

تازه ها

جمعه اين هفته ( نزديک به مرگ ميشويد )!

نظرات ()


شبکه مستند سيما از يکي از توليدات جديد خود با عنوان « نزديک به مرگ» رونمايي کرد که اين مستند قرار است جمعه ساعت 14 روي آنتن اين شبکه برود .
به گزارش خبرنگارخبرگزاري صدا وسيما، مستند«نزديک به مرگ»( ان دي اي مخففnear Death Experience ) به تهيه کنندگي و کارگرداني ليلا خليل زاده، دربرگيرنده و بازگو کننده تجربيات هشت نفر است که تا مرحله مرگ پيش رفته اند و دوباره به دنيا بازگشته اند .
در اين مستند جالب ، از زبان آنها و در خلال تصاويري انيميشني با تصاويري چون خروج روح از بدن، حس شناور شدن بر فراز جسد، ديدن خود از فضاي مجاور، حس حرکت به طرف بالا از ميان تونلي از نور، ملاقات با اشخاص روحاني يا بستگان فوت شده، مرور خاطرات دوران زندگي، احساس بازگشت با بي ميلي شديد به تصوير کشيده مي شود .
در مستند انيميشن «نزديک به مرگ»مجتبي اميني، بهروز بقايي، حسن عليپور، بهروز شهامت، فرانک قيدي، برسام منشي زاده، فريبا ميگوني و سيدحجت الله هاشمي از اين تجربه شبيه به مرگ خود سخن مي گويند .
«نزديک به مرگ» حالتي است که بسياري از افراد پس از تصادف ، ضربه خوردن به جمجمه و برخي بيماري هاي خطرناک در معرض آن قرار مي گيرند، يعني ابتدا مي ميرند، عالم غير دنيوي را تجربه مي کنند و دوباره به زندگي بازمي گردند.
صداوتصوير دارد.