دانلود بازی بتلفیلد 4 برای کامپیوتر

تازه ها

دانلود بازی بتلفیلد 4 برای کامپیوتر

نظرات ()

دانلود بازی میدان جنگ Battlefield 4

…:: نسخه کامل با کرک RELOADED ::..

…:: نسخه فشرده Black Box اضافه شد ::..

:: به همراه خرید پستی ::

Battlefield 4 یک بازی اکشن انفجاری است که مرزهای میان بازی و شکوه را محو می کند. این بازی که با قدرت بازی های نسل آینده به راه افتاده تجربه ای درونی و نمایشی را به گونه ای متفاوت از دیگر بازی های مشابه به هواداران خود پیشکش می کند. تنها در Battlefield است که می تواندی دیوارهای استحفاظی دشمن را تخریب کنید و تنها در Battlefield است که می توانید پشت یک ناو توپدار حمله کنید! این بازی به شما آزادی را هدیه می کند تا در پیشروی مختارانه تصمیم گرفته و راه خود را به سمت پیروزی باز کنید. در بازی چند نفره ی Battlefield 4 تنش و هیجان در کنار بازی همکارانه از آن جایی آغاز می شود که افراد مهم امریکا از شانگهای بیرون برده می شوند و این اتفاق شروعی برای نبرد و کشمش افراد شما با دشمنان است. اینجا هیچ مقایسه ای وجود ندارد! به دنیای سراسر هیجان Battlefield قدم بگذارید و میهمان لحظاتی شوید که تنها و تنها در این بازی اتفاق می افتد! این بازی را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.

 

دانلود بازی میدان جنگ Battlefield 4

برخی از ویژگی های این بازی:

تنها در Battlefield میتوانید Levolution را درک کنید، تغییر منظره به صورت آنی با محیط های جذابی که به همه ی حرکات شما واکنش می دهد. تنها در Battlefield می توانید نیروی الهام بخش موتور نسل جدید Frostbite 3 که در حقیقی سازی صوت و تصویر بی رقیب است را لمس کنید! با این موتور قدتمند تجربه ای واقعی تر، قابل باور تر و زیباتر، از بازی در ذهن شما به یادگار می ماند.

دانلود بازی میدان جنگ Battlefield 4

تنها در Battlefield می توانید سطح ناهمسان جنگ پرتنشی را درک کنید که آزادی در قدرت و پیشروی در جهت پیروزی را به شما هدیه می کند. تنها در Battlefield است که با به کارگیری المنت جدید “ماشین آلات جنگ دریای” قدرت تسلط بر زمین و هوا و دریا را خواهید داشت.

دانلود بازی میدان جنگ Battlefield 4

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows Vista SP2 32-bit CPU (AMD): Athlon X2 2.8 GHz CPU (Intel): Core 2 Duo 2.4 GHz RAM: 4 GB HDD: 30 GB Graphics card (AMD): AMD Radeon HD 3870 Graphics card (NVIDIA): Nvidia GeForce 8800 GT Graphics memory: 512 MB

راهنمای فایل های فشرده: توجه داشته باشید که رمز تمامی فایل های فشرده موجود در سایت (در تمامی بخش ها) عبارت ir-dl.com می باشد، چنانچه از صحت تایپ رمز عبور اطمینان دارید و هنگام Extract (خارج کردن فایل، از حالت فشرده) با خطاهایی مشابه CRC Error یا Wrong Password و … مواجه شدید، به این نکته توجه داشته باشید که تمامی فایل ها با پسوند rar موجود در سایت (به استثنا برخی فایل هایی که جهت کاهش حجم به طور حرفه ای فشرده شده است) دارای قابلیت Recovery (ترمیم) هستند، به این معنی که می توانید با انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل، قسمت های دانلود نشده را بازیابی کنید، این روش به Repair (تعمیر) شهرت دارد که مختص نرم افزار WinRAR نیز می باشد. برای استفاده از از روش Repair، نرم افزار WinRAR را گشوده و فایل مورد نظر را انتخاب نمائید، و در ستون بالایی نرم افزار، گزینه Repair را انتخاب کنید، حال در پنجره جدیدی که باز شده است نوع فایل (rar یا zip) را مشخص کنید و با کلیک روی Browse مسیری که فایل تعمیر شده بدان انتقال می یابد را تعیین کنید. پس از انجام عملیات مربوط به بازسازی فایل فشرده به مسیر از پیش تعیین شده مراجعه کرده و فایل جدید را Extract کنید. توجه داشته باشید که نام تمامی فایل های تعمیر شده با Rebuilt (بازسازی) شروع می شود. چنانچه که روش Repair کارساز نبود و فایل مورد تعمیر قرار نگرفت، فایل ناقص دانلود شده است و باید مجددا اقدام به دانلود کنید، منظور از دانلود ناقص, عدم دانلود یک کیلوبایت از یک فایل چند گیگابایتی نیز باشد که ناشی از نوسان بیش از حد سرعت در طی دانلود (بخصوص دانلود شبانه)، و Stop و Resume های متعدد است. راهنمای نصب بازی: ۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید. ۲ – آنتی ویروس سیستم را به صورت کامل غیر فعال کنید. ۳ – نرم افزار DAEMON Tools را دانلود و نصب کنید. (برای دانلود اینجا کلیک کنید) ۴ – پس از نصب نرم افزار وارد پوشه ی Battlefield 4 DVD 1 شوید و فایل Battlefield.4.DVD1.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید. ۵ – وارد My Computer شده و وارد درایو مجازی جدیدی که ایجاد شده شوید. ۶ – با اجرای فایل OriginInstaller.exe به نصب بازی بپردازید. ۷ – پس از نصب دیسک ۱ از شما خواسته می شود تا دیسک ۲ را نصب کنید برای اینکار وارد پوشه ی Battlefield 4 DVD 2 شوید و فایل Battlefield.4.DVD2.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید و مراحل نصب را ادامه دهید. ۸ – پس از نصب دیسک ۲ از شما خواسته می شود تا دیسک ۳ را نصب کنید برای اینکار وارد پوشه ی Battlefield 4 DVD 3 شوید و فایل Battlefield.4.DVD3.iso را با استفاده از نرم افزار DAEMON Tools اجرا نمایید و مراحل نصب را ادامه دهید. ۹ – بعد از پایان مراحل نصب بازی آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید. ۱۰ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه بازی را اجرا کنید وارد پوشه ی Crack شوید و فایلهای bf4.exe و bf4_x86.exe را در محل نصب بازی کپی نمایید. ۱۱ – پس از کپی فایلها ممکن است با اخطار تکراری بودن آنها رو به رو شوید که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید. ۱۲ – بازی با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک بازی هرگز نباید آنرا آپدیت کنید.

.:: نسخه RELOADED ::.

.:: DVD 1 ::.

.:: بخش اول ::.

.:: بخش دوم ::.

.:: بخش سوم ::.

.:: بخش چهارم ::.

.:: بخش پنجم ::.

——————————

.:: DVD 2 ::.

.:: بخش اول ::.

.:: بخش دوم ::.

.:: بخش سوم ::.

.:: بخش چهارم ::.

.:: بخش پنجم ::.

——————————

.:: DVD 3 ::.

.:: بخش اول ::.

.:: بخش دوم ::.

.:: بخش سوم ::.

.:: بخش چهارم ::.

:: شما کاربران عزیز می توانید نسخه اصلی بازی Battlefield 4 را در ۵ دی وی دی تنها با ۵۰۰۰ تومان سفارش دهید و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید ::

توجه: - در نسخه Black Box هیچ قسمتی از بازی حذف نشده و فقط صدا و تصویر فشرده سازی شده است. - برای نصب این نسخه حتما باید Microsoft .NET Framework v4.5 برروی ویندوز نصب شده باشد. - برای نصب این نسخه از قسمت راهنمای نصب بازی مراحل ۱ تا ۶ را سپری کنید و سپس با اجرای آیکون ایجاد شده برروی دستکاپ وارد بازی شوید. هشدار: لینک های دانلود نسخه فشرده Black Box فقط تا تاریخ ۲۰ دی ۱۳۹۲ فعال بوده و پس از آن حذف خواهد گردید. لذا کاربران محترم به گونه ای برنامه ریزی کنند که تا قبل تاریخ مذکور بتوانند این نسخه از بازی را به صورت کامل دانلود کنند. همچنین لینک های دانلود نسخه RELOADED دائمی هستند و هرگز از روی سرور حذف نخواهند شد.

.:: نسخه فشرده شده Black Box ::.

.:: بخش اول ::.

.:: بخش دوم ::.

.:: بخش سوم ::.

.:: بخش چهارم ::.

.:: بخش پنجم ::.

.:: بخش ششم ::.

.:: بخش هفتم ::.

.:: بخش هشتم ::.

.:: بخش نهم ::.