وبلاگ - نقد و بررسی قسمت بیست و پنجم سریال "شهرزاد"

تازه ها

وبلاگ - نقد و بررسی قسمت بیست و پنجم سریال "شهرزاد"

نظرات ()

 دوستای خوب وبلاگ امیدوارم همگی قسمت جدید رو تا الان دیده باشید. بریم  سراغ نکات این قسمت.

 1) قبل از هر چیز از این جمله ی شهرزاد که گفت (نقل به مضمون):"ما هم که اشتباهات  خودمونو می گیم قسمت بوده" . خیلی جالب بود. مادر شهرزاد واقعا خیلی زن سستی  ئه. البته درک می کنم که زمان و مکان سریال باعث می شه که مادر سریال آدمی باشه "واقع بین" اما نه دیگه در این حد. باز جای شکرش باقیه که شهرزاد مثل اونها فکر نمی کنه.

2) طبق معمول قباد یه نیمچه حرکتی انجام داد و هیچ نتیجه ای نداشت. مگه قرار نشد اکرم رو اخراج کنن چرا پس هنوز اونجا بود؟ در ضمن دیگه قباد داره یکنواخت می شه نقشش. همش حرف حرف حرف. حتما تو کلیپ قسمت بعدی هم دیدید که باز داشت تهدید می کرد فرهاد رو. آقا جان انقدر تهدید نکن یه حرکتی بزن. انقدر الکی رجز نخون یه کاری بکن. الان قباد رسما یه مهره ی سوخته س. کاملا بعیده گه بخواد برگرده به جایگاه بهتر. پیش بزرگ آقا که برای هزارمین بار خوار شد، شهرزاد رو که از دست داد، از اموال بزرگ آقا که پشیزی بهش نمی رسه، حتی براش انقدر ارزش قائل نیستن که دعوتش کنن به جلساتشون. دیگه از این خوار و خفیف تر؟ اونم که می شینه فقط سیگار می کشه و برای این و اون خط و نشون پوچ می کشه. با این وضع تغییر 180 درجه ای برای قباد کاملا غیر قابل باوره. من زیاد خوش بین بودم.

3) اصلا این نقش جمشید هاشم پور چی بود اصلا؟ چرا مرد؟ چرا برای من مهم نیست اصلا؟

4) جالبه فرهاد توضیح درستی از بازی امیرحسین رستمی در این سریال رو داد تو یه صحنه. برگشت بهش گفت :" بازی نداشتی فقط کلمه ها از دهنت بیرون می اومدن" . واقعا درست تر از این نمی شه توصیفی برای بازی ضعیف و حوصله سر بر رستمی بکار برد.

نظر شما در مورد این قسمت چی بود؟