شهاب حسینی - "فروشنده" فرهادی به کن رسید

تازه ها

شهاب حسینی - "فروشنده" فرهادی به کن رسید

نظرات ()

 کافه سینما-سرویس سینمای جهان-ساعت 20 بعد از ظهر جمعه: فروشنده  ساخته اصغر فرهادی به طور رسمی به جشنوار فیلم کن اضافه شد.

 به گزارش سرویس سینمای جهان و به نقل از فیلم استیج دقایقی پیش این خبر به طور  رسمی اعلام شد.از دیگر فیلم هایی که به جشنواره فیلم کن اضافه شد می توان به پدر  تنی با بازی مل گیبسن (بخش نمایش نیمه شب)و Hell or High Water,  اشاره کرد.

از سوی دیگر کارگردان فیلم «فروشنده» در گفتگویی با مهر در پاسخ به سوالی درباره اکران محدود فیلمش که قبلا گفته شده بود در جشنواره جهانی فیلم فجر خواهد بود نیز عنوان کرد: فیلم برای نمایش در این جشنواره آماده نخواهد بود و فکر می کنم مسایل دیگر آن از جمله نور و صدا در حالت خوشبینانه تا دو هفته دیگر آماده خواهد شد. به گزارش کافه سینما این در حالی است که فیلم‌ها برای نمایش در بخش مسابقه جشنواره فیلم کن، برای نخستین بار باید در این جشنواره به نمایش گذاشته باشند. و با توجه به ارائه فیلم برای نمایش فیلم در این جشنواره، این اظهار نظر فرهادی مشکوک به نظر می‌رسد.

همچنین به گزارش ایسنا، اصغر فرهادی گفت: فیلم "فروشنده" اواخر تابستان در ایران و چند کشور دیگر به‌طور همزمان اکران عمومی می‌شود.