طالب‌لو: مدیری پنالتی‌زن خوبی می‌شود

تازه ها

طالب‌لو: مدیری پنالتی‌زن خوبی می‌شود

نظرات ()

وحید طالب‌لو هفته گذشته در برنامه تلویزیونی «دورهمی» شرکت کرد تا مهران مدیری حسابی سربه‌سرش بگذارد.
روزنامه خبرورزشی / محمدرضا مدني؛ از عوامل پشت صحنه اين برنامه مطلع شديم مديري حتي در يكي از چالش‌هاي مصاحبه‌اش با وحيد خواب‌هايي هم براي طالب‌لو ديده بود كه البته دروازه‌بان مأخوذ به حياي استقلال نخواست در اين ارتباط حرفي بزند. جالب اينجا بود كه وحيد هم در گفت‌وگو با خبرورزشي مديري را به چالش فوتبال دعوت كرد.
 
 
* «دورهمي» خوش گذشت؟
خوب بود، يك برنامه جذاب و شاد كه اين روزها توجه مردم را به خوبي به خودش جلب كرده است.
 
* از حضورت در اين برنامه راضي بودي؟
مردم بايد راضي باشند كه اتفاقاً بازخوردهاي خوبي هم برايم داشت و دوستان، آشنايان و افرادي كه مرا در كوچه و خيابان ديدند، تعريف مي‌كردند.
 
*چه شد كه تصميم گرفتي به دورهمي بروي؟
عوامل برنامه‌شان با روابط عمومي باشگاه هماهنگ كردند و اتفاقاً خيلي باعجله به برنامه رفتم. حضور در برنامه مهران مديري كه از شخصيت‌‌هاي برجسته طنز در تلويزيون و سينماست، افتخاري بود كه نصيبم شد.
 
* با خودت نگفتي آنجا حسابي اذيتت مي‌كنند؟
به هر حال مردم چالش‌هاي اينچنيني را دوست دارند. مي‌خواهند ببينند يك فوتباليست در موقعيت‌هاي ديگر اجتماعي چه عكس‌العمل‌هايي نشان مي‌دهد. نگاه متفاوت به افراد جذابيت ايجاد مي‌كند. كاري كه مهران مديري با خلاقيت بالايي كه دارد، آن را انجام مي‌دهد و فكر هم مي‌كنم كارش با همه كارهاي قبلي تلويزيوني اينچنيني متفاوت است. قطعاً علت مورد توجه قرار گرفتنش هم همين نگاه تازه‌اش است.
 
* وقتي سراغ خاطرات سربازي‌ات رفت، خيلي تمايل نداشتي چيزي تعريف كني.
نه! مشكلي نداشتم، فقط چون اكثر خاطرات سربازي طولاني است، خاطره‌ كوتاهي پيدا نمي‌كردم.
 
* مهار پرتقال مديري ديگر چه چالشي بود؟
(خنده) ديديد كه گرفتمش... آن هم از خلاقيت‌هاي مهران مديري بود. او واقعاً غيرقابل پيش‌بيني است.
 
* ...اما چون پرتقال به زمين افتاد، گفت كه شكست خوردي!
خب آن حرف به خاطر موضوع ديگري بود بين خودمان.
 
* حالا با آن پرتقال تو را به دردسر انداخت؟
نه! چيز خاصي نبود. جنبه تفريحي داشت اما او چون دائم شما را غافلگير مي‌كند، مي‌تواند پنالتي‌زن خوبي شود.
 
* نقش‌آفريني هم كردي! چطور حاضر شدي آن سكانس را بازي كني؟
چون مردم دوست دارند ما را در پوزيشن (موقعيت)هاي ديگر ببينند، اين كار را پذيرفتم. خوب نبود در آن وضعيت «نه» مي‌آوردم. در واقع نخواستم تلخي كرده باشم و شادي برنامه را كم كنم. همه دوست داشتند بازي كنم و من هم روي زمين نشستم.
 
* خيلي سريع متن را حفظ كردي!
كوتاه بود، البته از خودم هم قطعه‌اي را اضافه كردم. خيلي سخت نبود.
 
* اما مديري گفت برو و به همان گلري‌ات بپرداز در حالي كه خيلي‌ها بازي‌ات را به عنوان نابازيگر پسنديده بودند!
طبيعي است. فكر كنم اگر آنها هم به زمين فوتبال بيايند، ما طوري وانمود مي‌كنيم كه فوتبال‌شان خوب نيست. حالا هم مي‌توان اين امتحان را انجام داد.
 
* قبل از اين در برنامه‌اي همراه پدرت حضور پيدا كرده بودي؟
خير، اين اولين بار بود كه با پدرم به تلويزيون مي‌رفتم.
 
* مديري به حسين‌آقا (پدر وحيد) لقب قند داد!
درست گفت، او از صداقت بالايي كه دارد مثل قند مي‌ماند.
 
* ابتداي برنامه تو را عابدزاده دوم خطاب كرد. اين لقب خيلي قديمي نبود؟
آن زمان كه من اولين فصل حضورم در استقلال را سپري مي‌كردم، معيار و ملاك هواداران فوتبال براي خوب بودن، عابدزاده بود. كسي كه آن زمان بهترين بود و البته هنوز هم براي مردم ايران چيزي از ارزش‌هايشان كم نشده است. به اين خاطر هواداران براي اينكه عملكرد مرا توصيف كنند، با عابدزاده مقايسه مي‌كردند.
 
* آخر برنامه سلفي گرفتي! علت اين كار چه بود؟
فضا را براي اين كار مناسب ديدم و تصميم گرفتم با پدرم كنار مهران مديري عكس بگيرم. به نظر خودم همه غافلگير شدند و جالب و جذاب بود و وقتي هم كه برنامه تمام شد و عكسم را پست كردم، كامنت‌هاي خوبي گرفتم. زير عكسم هواداران سرخابي براي هم گل و مطالب خوب كامنت مي‌گذاشتند و مشخص شد كه مي‌توان با حرف خوب و رفتار خوب استقلالي‌ها و پرسپوليسي‌ها را به هم نزديك كرد. اين اتفاق برايم جالب بود.
گفتگوی مایلی کهن درباره مهران مدیری 

مایلی کهن درباره حضور هفته گذشته اش در برنامه دورهمی بیان داشت: مهران مدیری را از قبل می شناسم و به ایشان علاقه دارم. شاید یک جایی هم نقدهایی داشته ام. همان طور که خیلی ها به بنده نقد کردند. وقتی با من تماس گرفتند با آن که تهران نبودم اما استقبال کردم و خودم را به این برنامه رساندم. وقتی هم رسیدم به مهران مدیری گفتم بنده شمال بودم و جوج می زدم اما بدون نوشابه. حقیقت این است که واقعا از شخصیت ایشان لذت بردم. شما می دانید که من اهل غلو نیستم. نه ایشان به من بدهکار است و نه من به ایشان. یک بار هم که  جواد رضویان را از نزدیک دیدم از شخصیت ایشان هم لذت بردم.  مهران مدیری انسان قابل احترامی است که من در این برنامه ازنزدیک دیدم که همه همکارانش دوستش داشتند. بعضی ها اسمشان رشید است اما قدشان کوتاه است. بعضی ها کچل هستند اما اسم شان زلفعلی است. برخی نابینا هستند نام شان عینعلی است. اما آقای مهران مدیری واقعا همان طور که فامیل شان مدیری است مدیر هستند. به نظر من جنبه خیلی بالایی دارند. یک جا در این برنامه به ایشان گفتم من اگر سکوت کردن بلد بودم الان مثل شما به 500 میلیارد می گفتم پول خورد. ایشان هم سریع گفت: من؟ من؟ سپس اضافه کرد: آقای مایلی کهن من دو تا هواپیمای شخصی دارم و الان هم با هواپیمای شخصی ام به اینجا آمدم.