دانلود بازی پی اس باحج فوق فشرده2016

تازه ها

دانلود بازی پی اس باحج فوق فشرده2016

نظرات ()

                    

 

                               download torent

 

 

 

سورپرایزی دیگر از سایت ما ::دانلود بازی pers2016باحجم کاملا فوق فشرده  وکاملا واقعی.....

قیمت صرف شده:18دلار آمریکا                 شرکت فشرده ساز:hackeran newyourk

 

 

درباره بازی:     

 

 

 

سال انتشار: 2015Game حجم: 4.8 GBGener: SportsDevelopers: کونامی EntertainmentPublishers دیجیتال: کونامی دیجیتال EntertainmentPlatform: [بازی برای PC] PC
بازی Pro Evolution Soccer 2016 پوشش

برخی ممکن است بگویند که فوتبال را هم با اختلاط لیگ قهرمانان کنفدراسیون فوتبال آسیا، کوپا لیبرتادورس و کوپا SUDAMERICANA یک تلاش نسبتا ناتوان در ضرب و شتم شدید تجویز فیفا است. باشد که چون ممکن است، به مطالعه کردن تا با بدبینی به بزرگترین رقابت سالانه باشگاه در خارج از اروپا برگزار می شود به انجام هر دو PES و در گروه خود از تماشاچیان توهین. شاید بیش از هر دیگر تک جزئی، که این عنوان در همه برجسته رسمی رسمی لباس خود دقیقا نوع از طرفداران فوتبال PES است که در تن به تن گنجانیده شده است.

گسترده زبان، PES ترتیب برای همه طرفدار درک بیشتر از تفریحی لذت بخش است. مرتب کردن بر اساس فردی است که با داشتن توانایی کنترل کلرادو از طریق نبرد کوپا لیبرتادورس با الهام از همان فردی است که از روش های تخصصی تر PES 16 اعمال می شود به مکانیک فوتبال متخصص خود ارزش ها است. آن را با کار پر زرق و برق انجام شده توسط پیشرو آن ادامه، ارائه یک گزینه مجزا عملی تر برای بالا نشاط، روش پا زدن و افزایش فیفا از اواخر درک.

PES 16 دانلود تورنت

که در آن بازیکن مانند مارکو وراتی، یوهان کابای، و کوکه در میان اقیانوس speedsters که فرمان فیفا از دست داده، در PES آنها درخشش. چنین بازیکنان پناه توانایی هایی که کم رنگ هستند و thusly به، همه مشکل تر است به کشف به فضای پیشرفته. ظرفیت وراتی را به انجام اولین بار لمس که تحمل هزینه از او فضا را به انتقال پاس ایده آل، تلاش بی پایان کابای برای سوراخ بین هافبک مقاومت و خطوط محافظت، ظرفیت فوق بشری نزدیک کوکه به وزن می رود به دهانه های بین پادمان. این دستاوردها همه چیز در نظر گرفته دست یافتنی است در اینجا به طور کلی به عنوان آنها،.

PES 16 دانلود

بنابراین، استفاده از این بازیکن را به تاج از ظرفیت خود باز می شود از توانایی های سریعتر، بازیکنان با استعداد تر در اطراف آنها. در حالی که بازی های فوتبال از قدیمی شما را به عبور توپ به سریعترین بازیکنان خود را به همان سرعتی که می تواند تحت شرایط تلاش برای پشت خط حفاظت از گرفتن انتظار می رود محدود، در PES استعداد است در اجرای عاقلانه توسعه بازی را به ثمر رساند هدف درهای باز برای مهاجمان خود را بدون به سادگی بسته به میزان پای خود بایستند.

بنابراین، کل گروه که هر دو حفاظت و حمله قابل توجه است. PES است که در مورد رمانتیک بیشتر از ظرفیت های جهان بهترین بازیکنان است. فقط به عنوان، آن است که یک انحراف که به طور انحصاری در سراسر جهان گروه شگفت آور ترین چرخش است. در واقع: بازی به عنوان رئال مادرید یا بارسلونا در PES 16 می کند تشبیه به سادگی ساختن تاریخ و توپ رو به رونالدو یا مسی در هر نقطه شانس پدیدار می شود. این علاوه بر نشان می دهد که، تا آنجا که شما بازی معقول و خردمندانه، هرگونه کرواسی و صربستان می توانید زمین خود را در برابر بهترین گروه مطلق در اروپا ایستاده، با توجه به راه ماهر از بازیکنان کانونی خود را.

PES 16 PC دانلود

باشد که چون ممکن است، شبیه به تله، این مسائل مزاحم نشوید که چه دور فوقالعاده اذعان فوتبال پیشرفته است. فصل گذشته روشن شد که PES تا زمین واقعی در فیفا ساخته شده بود و، در چند دایره، تفریحی کونامی در داخل سال و قهرمان خواهم مشاهده شد. PES 16، بدون پرس و جو، یک پیشنهاد بهتر از هر دو PES 15 و FIFA 15. این است، یک سرگرمی بیشتر در گروه اتریشی Wunder اشاره گرامی بدارد گیک فوتبال از آن را در علاقه مندان به آب و هوا مناسب از باشگاه های اخیر است که توسط یک میانه خریداری شود دولت شرقی، و آن را برای آن همه بهتر است.

مسئله اجتناب ناپذیر است صرف نظر از اینکه فیفا 16 می تواند به بهبود. با توجه به راه است که بازی های فوتبال تمایل به بهبود مداوم، که PES 16 بهترین بازی فوتبال کنون ساخته شده است می آید تقدیر به عنوان تعجب آور. آزمون واقعی است صرف نظر از اینکه آن را به بهترین بازی فوتبال FIFA 16 باقی مانده است یک بار برخی از مقامات تصریح کرده است.

 
PES 16 سیستم مورد نیاز

اگر شما در مورد دانلود PES 16 می باشد باید سیستم مورد نیاز اول از همه بررسی و مقایسه آن با PC خود را به مطمئن شوید که بازی کار خواهد کرد!

حداقل سیستم مورد نیاز:
سیستم: ویندوز 10 / 8.1 / 8/7 سرویس پک 1 / ویستا سرویس پک 2
پردازنده: اینتل Core 2 Duo @ 1.8 گیگاهرتز (AMD پردازنده های Athlon X2 ⅱ 240 و یا پردازنده یکسان)
حافظه: 1 گیگابایت RAM
طراحی: گرافیک NVIDIA GeForce 8800 / ATI کارت گرافیک Radeon X1600 / گرافیک Intel HD 3000 و یا بهتر
از DirectX: v9.0c
هارد دیسک: 9 گیگا بایت فضای در دسترس
کارت صدا: DirectX سازگار با کارت صدا

مورد نیاز تجویز می شوند:
سیستم: ویندوز 10 / 8.1 / 8/7 سرویس پک 1 / ویستا سرویس پک 2
پردازنده: اینتل Core i3 530 (AMD Phenom در ⅱ X4 925 و یا یکسان پردازنده)
حافظه: 2 GB RAM
طراحی: کارت گرافیک GeForce GTX 260 کارت گرافیک nvidia / ATI کارت گرافیک Radeon HD 4850 / گرافیک Intel HD 4000 و یا بهتر
از DirectX: v9.0c
هارد دیسک: 9 گیگا بایت فضای در دسترس
کارت صدا: DirectX صوتی سازگار

Least Requirements: 
System: Windows 10/8.1/8/7 Service Pack 1/Vista Service Pack 2 
Processor: Intel Core 2 Duo @ 1.8 GHz (AMD Athlon ⅱ X2 240 or identical processor) 
Memory: 1 GB RAM 
Design: nVidia GeForce 8800/ATI Radeon X1600/Intel HD Graphics 3000 or better 
DirectX: v9.0c 
Hard Drive: 9 GB accessible space 
Sound Card: DirectX Compatible sound card 

Prescribed Requirements: 
System: Windows 10/8.1/8/7 Service Pack 1/Vista Service Pack 2 
Processor: Intel Core i3 530 (AMD Phenom ⅱ X4 925 or identical processor) 
Memory: 2 GB RAM 
Design: nVidia GeForce GTX 260/ATI Radeon HD 4850/Intel HD Graphics 4000 or better 
DirectX: v9.0c 
Hard Drive: 9 GB accessible space 
Sound Card: DirectX Compatible sound



 
PES 16 اطلاعات اضافی

ویژگی های اصلی این بازی:

1. به روز رسانی سیستم برخورد شده است در PES 2016 که در آن شرایط یک اثر قابل توجه که چگونه نتیجه از یک تصادف بازیکنان مطمئن کار می کند ارائه شده است.

2. PES 2016 نیز duals هوایی که در آن بازیکن می تواند کنترل بیشتری روی خواهد افزایش یافته اند که چگونه بروید برای یک ضربه در 50/50 شرایط.

3. PES 2016 تنوع گسترده ای از "1 در مقابل 1 کنترل" تحولات که در بر استعداد بازیکن تکیه خواهد داشت. بهترین راه است که عنصر زمان واکنش است افزایش یافته است که نشان می دهد بازیکن می تواند در قرعه کشی حرکت می کند بلوف و انبوه دیگر حرکت می کند تخصص با کنترل بهتر است.

4. دیگر به روز رسانی های مشترک در قطعات مانند هوش مصنوعی، حفاظت بازرسی و نگهداری شده است. در حالی که شناسه های جدید شده است که در آن برای دروازه بان دروازه بان متمایز contrastingly در شرایط مشابه پاسخ خواهد داد گنجانیده شده است.

5. بسیار مشابه به عنوان در FIFA، PES است از جمله کنترل بازیکنان جشنواره هدف، در اینجا می آید توتی آوردن یک تلفن و انجام عکاسی از خود و برخی جشن میزان اول است.

6. عنصر آب و هوا شده است در مدت طولانی در انحراف آخرین گنجانیده شده است و یک صفحه نمایش فوق العاده ای مرخص شده توسط فوتبال که نشان می دهد چگونه زمین قبلا در مقابل خواهد شد، سپس پس از این واقعیت رگبار وجود دارد.

7. جدید علم مواد توپ حال حاضر کاملا به تازگی در آخرین مانند زن و شوهر از بخش بوده است. PES 2016 علم بهتر مواد توپ و چیزهای عجیب و غریب که در آن برخی FIFA نیاز داشته باشد.

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2016 تورنت
دانه: 451 است مقدار از مردم به اشتراک گذاری این بازی در حال حاضر! | همسالان: 492 مقدار از مردم از دانلود این بازی در حال حاضر! | بازی حجم: 4.8 GB | تورنت حجم: 24،2Kb


تصویر از بازی Pro Evolution Soccer 2016:
بازی Pro Evolution Soccer 2016 تصویر

بازی Pro Evolution Soccer 2016 تریلر:

    1
    2
    3
    4
    5

بازی های ورزشی 96279 16851 17 4.0 / 297

بازی Pro Evolution Soccer 2016 دانلود، 2015، بازی Pro Evolution Soccer 2016 دانلود PC، تورنت، دانلود، PC، بازی Pro Evolution Soccer 2016 تورنت، بازی مشابه

تعداد نظرات در مورد بازی Pro Evolution Soccer 2016 تورنت: 17Feel رایگان به بیان نظر خود را در مورد بازی ها، برداشت خود را، مشکلات و چیزهای دیگر در این تورنت. ما هر نظر در نظر خواهد شد و سعی کنید به شما کمک کند، اگر شما با داشتن برخی از مشکلات. شما فقط نیاز به ورود به قادر به ترک نظرات. شما می توانید آن را با راه های مختلفی را انجام دهید: با استفاده از صفحه ما، فیس بوک، توییتر و گوگل پلاس. نظر بی فایده است، مانند به عنوان اسپم و تبلیغات، و آنهایی که توهین آمیز نیز حذف خواهد شد!

Seeds: 451  | Peers: 492  | Game Size: 4.8 GB | Torrent Size: 24,2Kb

                                                                                         جهت دانلود بازی :

جهت دانلود سریع بازی از سایت