دانلود اپرامنی 8 فارسی جاوا

تازه ها

دانلود اپرامنی 8 فارسی جاوا

نظرات ()

                                               

 

                                                  

 

اپرا مینی یک نسخه از یکی از سریع ترین و کامل ترین مرورگرهای تلفن همراه است.

با اپرا مینی بیشتر از دستگاه تلفن همراه خود را به گشت و گذار در صفحات اینترنت و دسترسی به وب را فورا.

مرد کوچولو

چه شده است تا در مورد اپرا مینی خاص؟ برای شروع، سرعت بارگذاری صفحات، به اندازه صفحه نمایش و سرعت اتصال شما به شبکه اقتباس شده است.

دوم، اپرا مینی دارای کلید های میانبر برای برنامه های کاربردی محبوب از قبیل Google+، جیمیل، جستجو در گوگل، ارائه می دهد فروشگاه خود برنامه های کاربردی جاوا آن، و اجازه می دهد تا دو یا چند صفحه باز در یک بار با استفاده از زبانه.

در نهایت، اپرا مینی ادغام یک موتور جستجو، بنابراین شما نمی خواهد که به تایپ آدرس کامل: به سادگی نوع در یک کلمه و گوگل به شما نتایج فوری. و هنگامی که شما برای باز کردن صفحه، اپرا مینی اجازه می دهد تا شما را به جستجو در محتوا.

همه چیز را در نوک انگشتان خود را


اپرا مینی انجام وظیفه دشوار ارائه یک مرورگر کامل مدرن در یک صفحه نمایش اندازه کوچک است.

از نوار بالا و پایین شما دسترسی به همه گزینه های لازم، مانند نوار آدرس، مرورگر، زبانه ها ... شما باید یک گوشی لمسی یا نه، استفاده از اپرا مینی هیچ رازی را داشته باشد.

سریع و ظریف

اپرا مینی فراهم می کند سرعت ناوبری، ثبات در بارگذاری صفحات، که بسیار خواستار هستند، و همه با یک رابط به خوبی طراحی شده و شکست از فضای صفحه نمایش در دسترس است.

نتیجه

اگر شما نیاز به یک مرورگر سریع، کارآمد و مدرن، اپرا مینی با تمام الزامات. با اپرا مینی کمی به حسادت مرورگر دسکتاپ خود را خواهد داشت، پل زدن شکاف صفحه نمایش.
توجه داشته باشید در مورد اپرا مینی

برای دانلود آخرین نسخه از اپرا مینی برای جاوا دسترسی به وب سایت از مرورگر اپرا در دستگاه تلفن همراه خود را........................    

 

                                        حهت دانلود               

                                                                                                    روی عکس کلیک کن.......