دانلود آهنگ تیتراژ ابتدای و انتهای برنامه ماه عسل با صدای مرتضی پاشایی و مهدی یراحی

تازه ها

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدای و انتهای برنامه ماه عسل با صدای مرتضی پاشایی و مهدی یراحی

نظرات ()

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل با صدای مرتضی پاشایی - ویژه برنامه شبکه 3 در ماه رمضان 93

MORTEZA PASHAEI آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل 93 مرتضی پاشایی + متن آهنگ

دانلود جدیدترین آهنگ مرتضی پاشایی برای ویژه برنامه ماه رمضان احسان علیخانی + متن اهنگ

متن آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل 93 با صدای مرتضی پاشایی

 

دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل 93 با دو کیفیت :

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Morteza Pashaei – Negaran Mani

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Morteza Pashaei – Negaran Mani

 

دانلود آهنگ تیتراژ انتهایی ماه عسل 93 با دو کیفیت :

دانلود اهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mehdi Yarahi – Mah Asal 93

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mehdi Yarahi – Mah Asal 93

 

به آهنگ نگران منی امتیاز بدهید تا این ترانه زیبا را علاقه مندان بیشتری گوش دهند !

شما می توانید زیباترین بخش این آهنگ را در بخش نظرات برای ما ارسال کنید

تا بیشتر از دیدگاه شما پیرامون این آهنگ مطلع شویم ..

 

متن آهنگ نگران منی مرتضی پاشایی :

تو بجای منم داری زجر می کشی

یکی عاشقته که تو عاشقشی

تو بجای منم پرغصه شدی

نزار خسته بشم نگو خسته شدی

نگران منی که نگیره دلم

واسه دیدن تو داره میره دلم

نگران منی مثل بچگیام

تو خودت می دونی که من ازت چی می خوام

مگه میشه باشی و تنها بمونم

محاله بذاری محاله بتونم

دلم دیگه دلتنگیاش بیشماره 

هنوزم به جز تو کسی رو نداره

عوض می کنی زندگیم رو تو به من یاد دادی عاشققی رو

تو رو تا ته خاطراتم کشیدم

به زیبایی تو کسی رو ندیدم

نگو دیگه آب از سر من گذاشته

مگه جز تو کی سرنوشت رو نوشته

تحمل نداره نباشی دلی که تو تنها خداشی ..

یه غرور یخی 

یه ستاره سرد 

یه شب از همه چی به خدا گله کرد

یدفعه به خودش همه چی رو سپرد 

دیگه گریه نکرد 

فقط حوصله کرد ..

نگران منی

به تو قرص دلم  , تا کنار منی نمی ترسه دلم

بغلم کن ازم همه چیم رو بگیر

بذار گریه کنم پیش تو دل سیر ..

مگه میشه باشیو تنها بمونم ..

متن آهنگ بغض تو مهدی یراحی :

همیشه بغض تو

دنیام رو لرزوند

هوای گریه هامو داری یا نه

یه عمره که فراموشت نکردم

منو بخاطرت 

میاری یا نه ..

کسی جات رو نمیگیره تو قلبم

پناهی غیر آغوشت ندارم

صدامو میشنوی

این التماس 

تو تنهایی ولی تنها نذارم

همیشه بغض تو دنیام رو لرزوند

هوای گریه هامو داری یا نه

با رویای تو بیدارم همیشه

شبایی رو که غرق اضطرابم

من اینقدر خواب بد دیدم که

می خوام دیگه هیچوقت توی این دنیا نخوابم ..

ببین دنیای من می لرزه بی تو

چه جوری باید از این غم رها شم 

باید پایان کابوسم تو باشی

شاید تعبیر رویای تو باشم ..

همیشه بغض تو دنیامو لرزوند

هوای گریه هامو داری یا نه

یه عمره که فراموشت نکردم

منو بخاطرت میاری یا نه ..

هوای گریه هاموو..