اکورد اهنگ اگه اون بود نمیذاشت

تازه ها

اکورد اهنگ اگه اون بود نمیذاشت

نظرات ()


» ریتم : ۴/۴

 

D             G            A              D

کاش میشد از تو دلم حرفامو بیرون بریزم /

D        G               A             D

یه شب هم اشکامو من تو دامن اون بریزم /

E             F                   E         F

دل من به این خوشه که یاری مثل اون داره /

E               F                  G     Am

سر حرفش می مونه این دیوونه تا جون داره /

Am^F              E            F               G             Am

میخوان این دلخوشی رو ازم بگیرن اگه اون بود نمیذاشت /

Am^F                 E         F               G        Am

میخوان آتیش بزنن به هستی من اگه اون بود نمیذاشت /

D             G                   A         D

اگه اون بود نمیذاشت حال من اینجوری باشه /

D             G             A              D

نمیذاشت حرفی و ترسی دیگه از دوری باشه /