اکورد اهنگ تکیه بر باد داریوش

تازه ها

اکورد اهنگ تکیه بر باد داریوش

نظرات ()


ریتم : 4/4


Gm........ Ab........ Bb.. F......Cm....Gm.. Ab............ Bb......F.. Cm..Gm


به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم آسمونها زیر پامه اگر با تو رو زمینم


Gm.................... Ab............................Gm.................. Ab................ Gm


به خیالم که تو با من یه همیشه آشنایی به خیالم که تو با من دیگه از همه جدایی


Gm.............. Ab............ Bb.... F.... Cm........Gm....Ab........Bb......F.. Cm..Gm


{ من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی این دیگه یه التماسه من میخوام بیای بمونی }


Gm.......... Ab..........Cm.... G..........Gm........Ab.............. Cm............G....Gm


من و تو چه بی کسیم وقتی تکیمون به باده بد و خوب زندگی منو دست گریه داده


Gm............Ab........ Cm......G..............Gm...... Ab........Cm........ G..Gm


ای عزیز هم قبیله با تو از یه سرزمینم تا به فردای دوباره با تو هم قسم ترینم


Gm.............. Ab............ Bb.... F.... Cm........Gm....Ab........Bb......F.. Cm..Gm


{ من هنوزم نگرانم که تو حرفامو ندونی این دیگه یه التماسه من میخوام بیای بمونی }


Gm.............. Ab..........Cm.. G.................. Gm........ Ab............ Cm............G....Gm


بد وخوبمون یکی بود دست تو تو دست من بود خواهش هر نفسم با تو هم صدا شدن بود


Gm.............. Ab..........Cm..............G............Gm........ Ab........ Cm............G....Gm


با تو هم قصه دردم , هم صداتر از همیشه دو تا هم خونه قدیمی از یه خاکیم و یه ریشه