اکورد اهنگ رابطه ازشادمهر

تازه ها

اکورد اهنگ رابطه ازشادمهر

نظرات ()

(A# - G#m - F# - A#m - G#m - D#m)

      (A# - G#m - B - F# - C# - G#m - D#m)

D#m                                            G#m

تا حرفِ عشق میشه من میرم ، من سخت ازین حرفا دورم

D#m                                                                                 G#m

مــنم یه روز عـاشقی کردم از وقتی عاشق شدم اینجورم

G#m                     A#m                      D#m

دار و ندارم پای عشقـم رفت چیزی نمـوند جز دردِ نامـحدود

A#      F#          C#                                                               G#m

این جای خـالی که تو سینم هـست قبلا یه روزی جای قلبــــم بــود

                                      F#                        C#              G#m    

این روزگار بد کرده با قلبــــم کم بوده از این زندگی سهمــــم

             A#              G#m               B

دلیل میبافم برای عـــشق برای چیزی که نمیفهمـم

     F#                       C#            G#m               D#m

از آدمای شهر بیزارم چون با یکیشون خاطره دارم

            A#                   G#m                            B

به من نگو با عشق بی رحمــی من زخم دارم تو نمیفهمــــی

 2 (A# - G#m - B - F# - C# - G#m - D#m)

D#m                                                             G#m

غریبه ام با این خیابونا من از تمامِ شهر بیزارم

D#m                                                                                  G#m

از هر چی رابطس میترسم از هر چی عشقه من طلبکارم

G#m               A#m                         D#m

همین که قـلبِ تو مردد شد در دلِ من خاطره ای رد شد

A#      F#                       C#                                                            G#m

از وقتی عاشقش شدم ترسیـدم از وقتی عـاشقش شدم بـــــد شــــد