خبر...

تازه ها

خبر...

نظرات ()

این قطعه را اختصاصی از «اینجا» بشنوید و دانلود کنید؛
«عصر پائیزی» با صدای «مرتضی پاشایی» از تلویزیون پخش نشد!
موسیقی – تیتراژ سریال «عصر پائیزی» که قرار بود امشب با صدای «مرتضی پاشایی» روی آنتن تلویزیون برود، در آخرین لحظات به دلایل نامعلوم غیر قابل پخش اعلام شد و همین باعث شد که این خواننده این قطعه را برای انتشار در اختیار «ما» قرار دهد.

«مهدی کرد» (مدیر برنامه های مرتضی پاشایی)، در این باره و دلایل روی آنتن نرفتن این قطعه به « ما» گفت: «متاسفانه در دقیقه نود اعلام کردند که این تیتراژ غیر قابل پخش است. ظاهرا از سوی مدیران صدا و سیما اعلام کرده بودند که تیتراژ این سریال باید با صدای دو خواننده دیگر روی آنتن برود و تهیه کننده هم مقاومت کرد و همین باعث شد که تیتراژ بدون حضور هیچ خواننده روی آنتن برود».

وی افزود: «متاسفانه مرتضی پاشایی در مصاحبه اش با یکی از برنامه های تلویزیونی اعلام کرده بود که مافیای صدا وسیما برای برخی خواننده هاست و آنها اجازه نمی دهند چهره های جدید وارد این بخش شوند. همین صحبت های باعث شده که مدیران صدا و سیما نام او را حذف کنند.»

مهرزاد امیرخانی ترانه این قطعه را سروده و ملودی و تنظیم نیز از ساخته های خود پاشایی است.

این قطعه را به صورت اختصاصی از «اینجا» بشنوید و دانلود کنید:
در سالروز میلاد پیامبر اسلام (ص) از «اینجا» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «محمد (ص)» با صدای حامد زمانی
موسیقی  - «حامد زمانی» همزمان با سالروز میلاد حضرت محمد (ص)، اثر جدید خود را به این مناسبت منتشر کرد. این قطعه که «محمد(ص)» نام دارد و به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی اجرا شده، در جشن میلاد پیامبر (ص) که جمعه 27 دی ماه 92 در مصلی تهران برگزار شد، رونمایی شده بود.

«قاسم صرافان» و «حسین رستمی» ترانه بخش فارسی را سروده اند و «محسن راجردی» و «مرتضی آل کثیر» به ترتیب سرودن ترانه بخش های انگلیسی و عربی را بر عهده داشته اند. ملودی قطعه را «حامد زمانی» ساخته و «نیما نورمحمدی» تنظیم کننده قطعه بوده است.

قطعه «محمد (ص)» را در ادامه از «اینجا» بشنوید و دانلود کنید.
در سالروز تولد «فرهاد مهراد» و به یاد او از «اینجا» بشنوید و دانلود کنید؛
قطعه «مرد تنها» با صدای «علی خیری»
موسیقی  – «علی خیری» خواننده جوان موسیقی پاپ همزمان با 29 دی و به مناسبت سالروز تولد «فرهاد مهراد» قطعه جدید خود را برای انتشار در اختیار  ما» قرار داد. این قطعه که «مرد تنها» نام دارد به یاد فرهاد ، این هنرمند فقید و پرطرفدار خوانده شده است. در ترانه قطعه مرد تنها که از سروده های «آناهیتا مستاجران» است از برخی تعابیر و ابیات قطعات ماندگار فرهاد استفاده شده است و حس و حال نوستالژیکی دارد. ملودی کار نیز در همان فضای آثاری است که از خواننده قطعه ماندگار «کودکانه» سراغ داریم. تنظیم این اثر توسط «پیمان ایزدی» انجام شده و «محمد مقدسی» هم وظیفه میکس و مستر را بر عهده داشته است.

علی خیری تا کنون تیتراژ فیلم های سینمایی «پس کوچه های شمرون» و «برگشت ناپذیر» را اجرا کرده است و به زودی اولین تیتراژ تلویزیونی او در شبکه سوم سیما نیز شنیده خواهد شد. اولین آلبوم وی نیز با حضور چهره هایی نظیر «کوشان حداد» ، «بابک مافی» ، «میلاد باران» ، «علیرضا پیروزی» ، «مریم اسدی» و «عماد اجلال» و... در مراحل پایانی اخذ مجوز قرار دارد و احتمال انتشار آن تا پایان سال جاری وجود دارد.

در ادامه می توانید قطعه «مرد تنها» با صدای «علی خیری» را به صورت اختصاصی از سایت «اینجا» بشنوید و دانلود کنید.