کنسرت6اسفند مرتضی عزیز به همراه محسن...

تازه ها

کنسرت6اسفند مرتضی عزیز به همراه محسن...

نظرات ()

سلام

دوستان تصمیم نهایی بر این شد که دو قطعه ی کاملا جدید به علاوه ی رمیکس باور کنم

یعنی در مجموع 3 قطعه امشب پخش سراسری بشن و خب به دلایلی اساسی قطعه "فداکاری" 

از این لیست خارج شد... 

که مطمئن باشید این تصمیم به هیچ عنوان عجولانه نیست و به صلاح بود.

از طرفی چون قطعه ی "بازم بخند" رو به خاطر مشکلات سایت نتونسته بودیم به رسم

همیشگی جاست یگانه، با کیفیت 320 در اختیارتون قرار بدیم این اتفاق امشب اینجا خواهد افتاد و

پست ما در مجموع 4 قطعه رو پوشش خواهد داد.

برای شنیدنِ آنلاین موزیکها امشب هر وبسایتی از جمله رادیو جوان رو که انتخاب میکنید 

مساله ای نیست اما پیشنهاد ما برای شما اینه که برای دانلود قطعات همینجا باشید 

تا این 4 قطعه رو با کیفیت 320 دانلود کنید.

کار قطعات به اتمام رسیده و سعی میشه با در نظر داشتنِ این موضوع که امشب

جشنِ چهارشنبه سوری هست و خیلی از عزیزان از عصر بیرون از منزل تشریف دارن بهترین زمانِ ممکن 

قطعات در اختیارتون قرار بگیرن..

منتظر اطلاعیه های بعدیمون باشید..

جاستی های گل چهار شنبه سوری جایی نرین منتظرepهم باشید:)

خوش بگذره...

__________________________________________________________________________

http://distilleryimage3.ak.instagram.com/5018feb4a6a311e396d0128cb3735abf_8.jpg
ممنون از آواي فروهر بابت كنسرت هاي بعد از حباب... رفتيم تا آخر تابستون هم تهران كنسرت نداريم ... البته كاملا نياز هست كه يه مقدار رو آلبوم بعدي زمان صرف بشه...از گروهم كه همه شون تو اين چند وقت زحمت كشيدن هم ممنونم ... دلم واسه اين سالن و خاطره هاش تنگ ميشه ... اگه عمري باقي بود ميبينيم همو ...دوستون دارم

_______________________________________________________

اینم از خودپیکچرینگ با بچه های تهران!!!!

نمیدونم خوشحال باشم از خود پیکچرینگ بچه های تهران یا ناراحت که تو این عکس ها نیستم:(

عاغا خود پیکچرینگ خواستیم ولی دوست داشتیم ما هم باشیم تو این عکسا خو:'(

http://distilleryimage10.ak.instagram.com/08ceb7c4a5e511e39c3c12a357c94c82_8.jpg

اينم از عكساي كنسرت تهران... از همه ممنون كه واسه يه عكس انداختن با من انقدر منتظر ميمونين ... اميدوارم با آهنگهاي جديد بتونم اين همه خوبياتونو جبران كنم... #khodpicturing #fans #tehran #love #likeit

________________________________________________________________

عکس جدید اینستا محسن گل برای جاستیای گل....

http://distilleryimage10.ak.instagram.com/7d125078a48711e3a2410ea5f30ea1ee_8.jpg

#ahvaz #khodpicturing #mohsenyeganeh #fans #gopro #goproremote #selfie #likeit #l4l اهوازياي عزيز ... ممنون از اين خاطره قشنگ كه واسم ساختين !!!!!! ببخشيد دير شد ... دوستون دارم

____________________________________________________________________

متــــــــــــــــــــــن بـــــــــــــــــــازم بخنـــــــد یگــــــانه مــــــحســـــنم...

برای شـــــــــما جـــــاســـــــتی هـــــــــــــا!


حـــــرفـــــایــــی کـــه نمیــــگــــی و از تـــو چشـــــات میـــــخوم

بـــه یـــاد مــــن نباشـــی هـــم بـــه یـــــاد تـــــو مــــی مـــــونــــــم

همیشــــــــــه اون نگـــــــــــــــــاه تو حـــــــــــــــــــرفای تـــــــازه داره

با مــــــــــــــــن دوبـــــــــــاره حــــــــــرف بـــــزن بـــــازم بخـــــند دوبـــــاره

بخنــــــــــــد وقتـــــــــــــی میخــــــــــندی میـــــگم غصــــــه رو بــــی خیـــــالـــش

بخــــــــنـــــــــد کـــــــــــه غـــــــم از تــــــوی شـــــــعــــــرام بـــــــره رد کـــــــــــارش

آره بخـــــــــــــــند وقتـــــــــــــی میخــــــــــــندی غـــــــم کـــــاری باهـــــام نــــــــــــداره

بخـــــــــــــــــند کـــــــــــــــــه این غصه دیگه ســـــــــــــــــــــــــر به ســــــــــــــــــــــرم نذاره

بـــــــــــــازم بــــــــــــــــخـــــــــند

وقــــــــــــــــــــتی میخنـــــــــــــــــــــــدی میگـــــــــــــــــم غصـــــــــــه رو بــــــی خیــــــــــــــالش

بخنـــــــــــــد کــــــــــــــه غـــــــــم از توی شعـــــــــــرام بـــــــــره رد کـــــــــــارش

آره بخــــــــــــند وقتــــــــــــــــی میخــــــــــــــندی غــــــــــم کــــــــاری باهـــــــام نــــــــداره

بخـــــــــــــــــــــند که این غــــــــــصه دیگه ســــــــــر به ســـــــــــــــــرم نـــــــــــذاره

خنـــــــــــــــده تـــــــــــــــو می ارزه به دارو نـــــــــــــــــــــداره دنیـــــــــــــــــــــــــــا

تا غمــــــــــــــــــــــگین میشـــــــــــــــــــی شــــــــــــــک میـــــــــکنم همــــــــش به کار دنیـــــــا

وقتــــــــــــــی کــــــــــــه شــــــــــــادی از نگـــــــــات حتــــــــــــی یه لحــــــــــظه دوره

دنیــــــــــــــــــا تـــــــــــــو اون لــــــــــــحظه برام چـــــــه ســـــــــرد و ســـوت و کوره

بخــــــــــــند وقتـــــــی میخــــــندی میـــــگم غــصه رو بی خــــــیالش

بخـــــــــــند کـــــــــه غـــــــــــــــم از توی شـــــــــعرام بره رد کــــــــارش

آره بخــــــــــــــند وقتــــــــــــی میخــــــــندی غــــــــم کـــــاری باهـــــام نــــداره

بخــــــنــــــد کــــه ایــــن غــــصـــه دیــــگه ســـر به سرم نذاره

______________________________________________________________

قبول دارم که این آهنگ خودش یه پست مجزا میخواد اما نمیشه دیگه:)

دوستان معذرت میخوام نتونستم نظرات رو تایید کنم و جواب هایی رو که باید همون موقع نتونستم بدم فعلا

نمیتونیم نظرات رو تایید کنیم اما به زودی تایید میشه!

به هر حال....

این شما و این....

بازم بخند!

دوستای گل ما آهنگ رو در اختیار دوستان در سایتهای مختلف قرار دادیم و دقیقا لحظه ی آخر

برای سرور وبسایت خودمون مشکلی پیش اومده که این دیگه از خوش اقبالی شدیدِ ما و شماست :)

صبح این مشکل رفع میشه...

برای همین مجبوریم امشب براتون آهنگ رو با لینک دیگه ای بذاریم و فردا لینک آپلود شده از روی

وبسایت خودمون رو جایگزین کنیم....

*دانلود آهنگ بازم بخند (کلیک

_________________________________________________________________

دوستان عزیز قطعه ی جدید محسن به اسم "بازم بخند" انشالله تا ساعث 1 بامداد در اختیارتون 

قرار میگیره..

دقیقا اتفاقی که برای قطعه "من" در بخش عکس افتاد الان برای "بازم بخند" افتاده....

یک تاخیرِ بی جهت و کسل کننده که حق دارید از ما ناراحت باشید...

صبور باشید ما هم مثل شما بیداریم و منتظر برای رفع این مشکلِ کوچیک...

منتظر اطلاعیه های بعدی باشید..

راستی! باز هم به خواسته شما گیتارِ کار با خود محسن یگانست!یگانه ترین یگانه هست دیگه!چه میشه کرد:)

______________________________________________________________

گزارش از زبون خودم کنسرت 6 اسفند مرتضی عزیز:

ساعت نزدیک6:30بود که از خونه راه افتادیم...

نترس بابا آخرای سانس 1 و کل سانس2 رو بودیم...

سوار ماشین شدیم رفتیم نمایشگاه و وارد پارکینگ شدیم از ارشاد محترم رد شدیم...

چه جوری نمیدونم ولی رد شدیم...:))

رفتیم تو لابی و دیدیم گروه داره یکم تمرین میکنه تو بک و ما صداشون رو میشنیدیم.

یه نیم ساعتی گذشت و وارد سالن شدیم...منم نگران مرتضی بودم همینطوری دست و پاهام یخ کرده

بود و نمیدونستم چه جوری میتونم مرتضی رو تو اون وضعیت ببینم.

آقا حدودا 45 دقیقه ای گذشت چراغ ها رو خاموش کردن و نور پردازی شون شروع شد.

یه دفعه دیدم از جلوم شهرام شکوهی رد شد،بعدش یه دفعه ای سیروان پشت سرش هم زانیار...

گفتم عاغا من بوی محسن رو دارم احساس میکنم محسن کو واینا که...

عاغا پشت بندش محسن و علی اومدن!!!!!!:o

منو میگی جییییییییییییییییییییییییییییییغ فک کنم گوش محسن و علی درد گرفت...:)

من: :o :))

محسن: 0_o:  o 

علی: :o ;))

خلاصه محسن رفت نشست صندلی24 منم 9 تا صندلی ازش فاصله داشتم...

بعدش هم آرمین2afmاومد:o

عاغا یکی باید اون وسط منو جمع میکرد...

هیچی دیگه حال خودمو سانسور میکنم....:))

بعد از اون هم:فرزاد فرزین،میلاد ترابی،محمد رضا گلزار!!!،ندیم،مهدی احمدوند،

علی عبدالمالکی(پایه ثابت کنسرت)،مهرزاد و مهدی و کامبیز دیرباز،محمد رضا فروتن،

شیث رضایی و دیگر دوستان بودن که فک کنم یادم نمیاد:))

پدر و مادر مرتضی هم بودند...

مرتضی اومد رو سن و سالن رفت رو هوا قشنگ...

بیشتر ترانه ها رو هم اجرا کرد و جاده یک طرفه رو به گلزار تقدیم کرد چون مثل اینکه خیلی دوست داره...

اول شهرام شکوهی رو معرفی کرد و گفت یه ستاره موسیقی...

بعد از اون هم دیر باز و ندیم رو سر معرفی ندیم مرتضی گفت خودمم آهنگسازم و آهنگسازی این کار رو انجام

دادم بعد مرتضی خوند:نگو....نگووو دوست ندارم...

به افتخار ندیم...

سالن تشویقش کردند...

بعد از اون گفت من برای اولین باری که در نوجوانی بدون اجازه پدر و مادرم رفتم سینما

ضمن اینکه خودشون هم اینجا هستند،سالن کلی تشویق برای پدر و مادرشون...

رفتم فیلم قرمز رو دیدم چون بازیگری که خیلی دوستش دارم تو این فیلم بود

و کسی که الان اینجا نشسته و عزیز دل من هست به افتخار محمد رضا گلزار...

همه جیغ و دست واینا:))

بعدش مرتضی گفت این استایل جدیده منه...

دوست دارین؟؟!!!

همه جییییغ زدند و گفت میدونم تیپم خیلی شبیه گلزار شده:))

ینی یه دونس این بشر...

سالن:اندر هوا:)

بعد بقیه رو هم معرفی کرد به آرمین که رسید مرتضی گفت من نمیدونم چی بگم درباره ایشون..

آرمین 2afm...

سالن به مدت2دقیقه رو هوا بود و همه یک صدا آرمین آرمین میگفتند اصن یه وضعی..

بعدش مرتضی بعد از یکی از آهنگ ها گفت که فک کنم سیروان از این سبک من زیاد خوشش نمیاد

و حالش بد شده الان...سیروان جان ببخشید...سیروان زد زیر خنده و سالن هم ترکید...

محسن که هیچی دیگه از خنده زیاد سرشو انداخت پایین...

دیگه حدودا نیم ساعت مونده به کنسرت بود که مرتضی گفت کسی رو میخوام معرفی کنم

که ستاره موسیقی ایران هست کسی که لطف کرده و اومده...

به افتخــــــــــــــــــــاررررررر........

محـــــــــــــــــــــــســــــــــــــــــــن یـــــــــــــــــگـــــــــــــــانـــــــــــه...

اووووووووووووووف اصن اینو که مرتضی گفت  نمیتونم حال خودمو وصف کنم....

سالن که هیچی دیگه همه محسن محسن میکردند و سالن هم که هوا نرفت!رفت کره ماه:))....

بعد گفت دوست دارم آهنگ یکی هست رو به محسن عزیزم تقدیم کنم...

بعد از اون علی رو هم معرفی کرد...

منم که از اول کنسرت کج نشسته بودم و فقط محسن رو میدیدم کلا،یه دفعه دیدم محسن از جاش پاشد

و بدو بدو رفت...

منو میگی همونجا برای هفتمین بار زدم زیر گریه....

ینی محسنم کجا رفت!!!؟؟؟

دیگه همینطوری بی حال رو صندلی بودم مرتضی داشت میگفت بریم آهنگ...

که یه دفعه همه جیغ زدند منم که تو شوک بودم یه دفعه دیدم محسن اومد رو سن اصن من

تو افق دیگه محو شده بودم یکی باید آدرس میداد میومدم همین جا:))

اومد و گفت من یکی از آرزوهام این بوده که یه رو ز تیپم شبیه گلزار شه و با مرتضی هم خونی کنم...

اون یکی که نشد ولی این یکی شاید بشه...

بعدش مرتضی رفت اون ور سن محسن گفت آقای پاشایی عزیزم وقت نداریم...

بعد با اشاره گفت بیا این ور...

مرتضی گفت یه دست خوشگل بزنید به افتخار محسن که اینقدر ما رو سورپرایز کرد..

محسن گفت

چون من این آهنگ رو خیلی دوست دارم و میترسم اشتباه شه از روی کاغذ میخونم...

آهنگ یکی هست رو زدن گروه و محسن گفت اول من شروع کنم!؟

مرتضی هم با اشاره گفت حتما و اینا...

محسن که یه دفعه گفت:یکـــــی هســــــــــــت...

وووووووووووووووووواااااااااااااااااااااایییییییییییییییییییی

اصن بی نظیر نمیدونید در چه حد بگم بی نظیر بود بازم بس نیس!!!!

قربونش برم بعضی جاهای آهنگ رو اشتباه خوند و آخرش هم زبونش نچرخید خییییلی

با حال بود:))

هیچی دیگه خوندن 2تایی با هم و اصلا دیگه چیزی ندارم بگم...:))

عالی بود...:))

(designسالن هم 20)

از شاهین دلیوند عزیزم نهایت تشکر رو دارم...

(دوستان خیلی براتون سعی کردم مختصر و مفید بگم دیگه کلش رو شرح ندم

امیدوارم دوست داشته باشید...

در ضمن تمامش رو خودم همین الان نشستم دارم مینویسم براتون و کپی شده از هیچ جا نیست...

لطفا کپی هم نکنید و مثلا با تغییر اندک توش نه من و نه خودتون و نه دیگران رو گول نزنید لطفا:)

منبع:اختصاصی justmyyeganeh

نویسنده:خودم دیگه:)) (سبا)

دانلود فیلم همخوانی محسن و مرتضی عزیزم

_________________________________________________________________

دوستان جاستی گل پست جدید:O

خودمم باورم نمیشه:))

پست رو با عکس های اینستای محسن گلم آغاز میکنم..

یه شب فوق العــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاده عــــــــــــــــــــــالی...

گزارش کنسرت رو هم از زبون خودم تا 2 روز دیگه حداکثر مینویسم...

موفق باشین همتون ستاره ها...

مرتضی عزیزم ایشاالله زود خوب میشی عزیز دلم...

دعای همه ما پشت سرته...


http://distilleryimage3.ak.instagram.com/f6525a3c9e6a11e3889112900d0d04d7_8.jpg

امشب كنسرتي رفتم كه انقدر مهموناي خفن و ستاره داشت من توشون گم بودم. ⭐️ در كنار همه اينا نكته جالب گروه عالي بودن . خود مرتضي پاشاييم متخصص تيكه انداختنه! بمب انرژي بود! امشب عكس زياد ميزارم ... بشمار ١