پست ویژه برای تولد محسن عزیز...

تازه ها

پست ویژه برای تولد محسن عزیز...

نظرات ()

1.مصاحبه صوتی

داریم به روز مصاحبه نزدیک میشیم.. 

تاریخ "پخش مصاحبه" رو هفته اول تیر در نظر گرفتیم..

منتظر خبر بعدی از همینجا باشید..

2.لطفا به حاشیه نرید..

دوستان عزیز! تصمیم در مورد قطعه "چنگال تقدیر" مدتی هست گرفته شده،

حداقل به اسم "جاست یگانه" حاشیه های این قطعه رو بیش از پیش نکنید و اجازه بدید

تمرکز محسن یگانه همینجوری خوب حفظ بشه..

ممنونِ همه ی دوستان میشیم اگر بیشتر احساس مسئولیت در قبال آرامش فکری

محسن یگانه داشته باشن..

3. لطفا بیش از حد ساده نباشید!

دوستان عزیز تنها منابع رسمی محسن یگانه در فضای مجازی لینکهای زیر هستند:

 
 
 
 
 
 
به جز این صفحات هیچ صفحه ی دیگه ای با اسم و عنوان ایشون هیچ ارتباطی به شخص محسن یگانه
 
ندارن و تقبلی هستن..
 
نکته ی بسیار مهم:
 
همسر محسن یگانه به هیچ عنوان در فضای مجازی هیچ صفحه ای نداشته و نداره..
 
 کلا در هیچ بازه ای از زمان ایشون در شبکه های اجتماعی حضور نداشته و هر فردی که چه مستقیم
 
و چه غیر مستقیم چنین ادعایی داره رو از ریشه کذب حساب کنید.
 
اجازه ندید با عکسهایی خاص که عموما از پروفایلهای این و اون بر میدارن شما رو فریب بدن..!
 
این اجازه رو ندید که با متنهای مبهم شما رو به سمت و سویی ببرن که از واقعیت دور هست و
 
مدتها شمایید و شخصیت و زمان و روح و روانی که بازیچه شده..
 
خواهشاً کمی ساده نباشید!
 
راحت اسیر بازیهای بیمارگونه ی افرادی که گاها خود رو فامیل یا همسر و دوست محسن یگانه
 
معرفی میکنند نشید..
 
اینگونه مسائل رو قبل از بازیچه شدن با بنده در میون بذارید..
 
متاسفانه این روزها ادمها علاقه شدیدی به نقش بازی کردن پیدا کردن..
 
گول نخورید..
 
خواهشاً کمی ساده نباشید!...

______________________________________________________________

زمان مصاحبه ی صوتی رو هم خودم بهتون اعلام میکنم، فعلا باید از بین این همه سوال که متاسفانه

80 درصد تکراری هستن یک سری سوال خوب که بتونن مصاحبه ی جالبی رو شکل بدن

گلچین شه و بعد محسن یگانه که به تهران برگشت بشینیم و مصاحبه رو ضبط کنیم.

عجله نکنید، ما روال عادی رو خواهیم داشت و پست جدید هم خواهم زد.

نکته ی آخر:

هر کامنتی که تا تاریخ 10 خرداد به صورت عمومی در این پست ثبت شده بود تایید شد،

حتی کامنتهای تبلیعاتی...!!

اگر کسی کامنتش تایید نشده یا اشتباها تیک "خصوصی" رو قبل از ثبت زده یا به

 هر دلیلی کامنتش اساسا ثبت نشده که بخواد تایید شه..

بدونِ اطلاع گلایه نکنید..

راستی.. مهلت قرار دادنِ کامنت در این پست هم تموم شد،

تا پست جدید برای ثبت کامنتهای جدیدتون صبر کنید.

1. دوستای خوبم مهلت طرح سوال از محسن یگانه به پایان رسید لطفا دیگه بسه :)

 

امروز تمام نظرات پست پرسش و پاسخ نمایش داده میشن و بعد تا پست یعدی نطری ثبت

 

نخواهد شد.

 

2. تا روز پنجشنبه ی همین هفته مهلت ارسال بسته هاتون هست، اگر ایمیلی هنوز از سمت بنده

 

دریافت نکرده اید نگران نباشید،. هنوز هیچ کادویی تحویل محسن یگانه داده نشده و همگی با هم 

 

تحویل داده میشن..

 

دوستانی که برای ارسال کادوهاشون دیر اقدام کردن و ایمیلی حاوی ادرس دریافت نکردن نگران

نباشن چون 1 روز دیگه رو به زودی تعیین میکنم و آدرس رو براشون ایمیل میکنم.

 

جاستی های عزیز سلام

انشالله به زودی مصاحبه ی صوتی جدیدی خواهم داشت با محسن یگانه!

باز هم به رسم قدیم سوالات این مصاحبه از میان مسائلی که شما مطرح می کنید گزینش خواهد شد.

به سه مصاحبه ی قبلی خوب گوش کنید که سوالات تکراری مطرح نکنید.

اساسنامه رو با دقت بخونید که سوالات تکراری مطرح نکنید.

انشالله بخش نظرات رو این مدت پیگر بوده اید که سوالات تکراری مطرح نکنید.

اگر سوال خاصی ندارید شما قطعا لال نیستید ما مطلعیم :) پس سوالات تکراری مطرح نکنید.

اگر دوست دارید شانس بالایی داشته باشید که سوالتون توی مصاحبه باشه سوالات تکراری مطرح نکنید.

اگر دوست دارید گلایه نکنید که عه سوالم کو سوالات تکراری مطرح نکنید.

اگر اضافه وزن دارید، اگر از کاهش شدید وزن رنج میبرید، اگر اتاق شما مدتهاست تمیز نشده است،

اگر پدرتون کولر رو بارها خاموش میکنه، اگر دلواپسید!!! سوالات تکراری مطرح نکنید :)

از الان تا 10 خردادماه فرصت دارید که سوالات تکراری مطرح نکنید.

این شما و این بخش نظرات که استفاده کنید،

 و سوالات تکراری مطرح نکنید :)

مساله بعد، پست جدید محسن یگانه است در اینستاگرام:

 سلام!

 این عکس مربوط به کنسرت لاهیجانه!!! از همه لاهیجانیا ممنونم!!!

و از اهالی گل بندر هم عذر میخوام که عکسی ندارم از اون کنسرت بذارم!

چون همون چندتا عکس عجله ای هم جالب از آب در نیومد! ولی یکی دو سه روز دیگه عکسای

اردبیلم میذارم اینستاگرام!

البته اگه تا اون موقع اینستا به مشکل نخوره! میدونین که!؟ ;-)

۳ نکته ی پایانی:

۱.این پست فقط سوالاتون رو با محسن یگانه مطرح کنید نه با مدیریت به شدت محترمِ نگون بخت:)) !

۲.عکس ابتدای پست از اینستاگرام علیرضا جعفریه دوستداشتنی عضو گروه ارکسترمون

کش رفته شده است :)

۳.نظرات تایید نشده ی پست تولد تایید میشن، همین یکی دو روزه آینده..

۴. گفتم ۳ نکته پایانی :|

نکنه الان منتظر نکته چهارمید؟!! نمیخواید بگید تحصیل کرده هم هستید که؟ زشته به خدا :( ...

از کیلیپس سر به فلک کشیدتون خجالت بکشید :) از سیبیلای دسته موتوریتون شرم کنید...

فعلا ;-)

_____________________________________________________________________________

 خودتون رو واسه طرح سوالهاتون آماده کنید، مصاحبه صوتی جدید با محسن یگانه به زودی..

روز شنبه پستی که در اون سوالهای شما جمع آوری خواهد شد روی وبلاگ قرار میگیره..


 سلام ... 

 یه وقتا آدم نمیدونه با چی‌ حرفاشو شروع کنه...

 خواهش می‌کنم این یکی‌ رو حداقل اگه قراره بخونید تا آخرش بخونید،

 چون برام مهم که واو به واوش به گوشتون برسه...

 موضوعی که می‌خوام در موردش صحبت کنم اتفاقی نیس که بخوام بگم مقصر شمایید و

 بخوام با شما در موردش بحث کنم...

 چند وقتیه تعدادی از کاربرای فیسبوک و اینستاگرام که تعدادشون هم خیلی‌ کمه به صورت

 کاملا بی‌ ربط به پست مورد نظر میا‌‌ن و بحث رو به جایی‌ دیگه میکشونن،

 تمام این مساله هم بر میگرده به برداشتهای اشتباهه بعضی‌ (تعداد بسیار معدودی) از

 هموطنان اهل تسنن راجع به من و در مورد یکی‌ از آهنگای فوق‌العاده قدیمیم مربوط به

۹ سال پیش و این برداشت اشتباه که من (محسن یگانه) ۹ سال پیش توی یک آهنگ

 به اعتقادات و باورهای هموطنای سُنّیم توهین کردم!!

 کی‌ توهین کرده؟ من.. محسن یگانه… ادمی‌ که ۱۵ سال از عمرشو توی زادگاهش زندگی‌ کرده،

 یعنی‌ گنبدِ کاووس... یعنی‌ شهری که نیمی از جمعیت اون هموطنای ترکمن اهل تسنن بودن!!!

 همونایی که خیلی‌ از هم کلاسیام و دوستام رو از اون قشر شهر انتخاب کرده بودم.

 با خیلی هاشونم خاطرات خوبی‌ داشتم. چجوری این فکر به ذهن یه سری از دوستان

 رسیده که بخوان الان و بعد از این همه سال این موضوع رو از اون آهنگ بد برداشت کنن و

 یک موجِ منفی‌ رو به دیگران راجع به من تحمیل کنن..

 دوستان عزیز! بنده ۹ سالِ پیش آهنگی خوندم راجع به ایّام سوگواری محرّم!

 و اهل کتاب و اهل اعتقادات و خصوصاً اهل تسنن می‌دونن که اون موضوع اصلا ارتباطی‌ به

 مسائل مطرح شدهٔ اخیر نداره!!!

 اصلا من هیچی‌ نگم! خودتون قضاوت کنین.. من تو شهر بندر عباس بعد از تهران و کیش

 بیشترین کنسرت رو داشتم و تو هیچ شهری انقدر هوای منو صمیمانه نداشتن...

 اونم شهری که از نظر جمعیت اهل تسنن یکی‌ از بیشترین شهروندان رو

 به‌ خودش اختصاص داده،،،، چرا این همه کنسرت داشتم و هیچ کسی‌ خورده نگرفت؟

۲ تا دلیل داره که دومیش مهم تره ولی‌ اولیشو میگم…

 اولا اهالی بندر به این نتیجه رسیدن که برداشته اشتباه راجع به این موضوع نکنن!

 دوما اینکه شاید اونجا کسی‌ نبوده که بخواد این موضوع رو به عنوان یه بهانه برای تخریبه یه

 نفر مثل من به قصد تشویش اذهان مردم و همشریهاش استفاده بکنه….

 همینجا هم قدر دانی می‌کنم از اهالی بندر..

 ضمنا یکی‌ از نوازنده‌های گروه من خودش از جامعه اهل تسننه!!!!

 چرا اگه خطایی سر زده از من تو این ۹ سال کسی‌ بهم گوشزد نکرده!!!! ؟؟؟؟؟

 در کنار همهٔ اینها تو این کشور یه ماجرایی همیشه بوده که مردم از هر جنسی‌ و از

 هر شهری‌ و از هر قوم و تبار و مسلک و باوری که باشن تو شرایط سخت کنار هم

 می‌‌ایستن و حرفشون میشه یکی… اونم وطن ... یعنی‌ ایران …

 مثل پدر خودم که کناره شیعه و سنّی و مسیحی‌ رفت و از این خاک دفاع کرد…

 حالا درست ۲ روز قبل کنسرت بنده در شهر زاهدان و کنسرتی که بار سوم می‌خواد

 اجرا بشه تو این سال‌ها!!! شروع کردن به مسموم کردن تفکرات همشهریهاشون...

 من نمیفهمم... چه فرقی‌ داره کجای این خاک باشه.... مگه فرق داریم با هم؟

 اگه با عمق بیشتری فکر کنید به این موضوع متوجّه میشید که نه من و نه شما

 هیچ‌ کدوممون مقصّر نیستیم …

 مقصّره اصلی‌ اون اشخاصین که دوست ندارن هیچ وقت این نوع همبستگی

 قلبی و عاطفی که بین تموم مردم این خاک هست ادامه داشته باشه...

 چند وقتیه که خیلی‌‌ها تو فضای مجازی مستقیماً به من توهین می‌کنن!!!!

 من عذر می‌خوام! عذر می‌خوام که یه نفر دیگه می‌خواد این اتفاقات بین ماها بیفته!!!

 عذر می‌خوام که بخاطر دل ناصاف یه نفر دیگه این کدورت کوچیک به وجود اومده...

 ولی‌ به طور کلی‌ می‌خوام بگم که اون آهنگ واسه ۹ سال پیش بوده و تقریبا بعد از

 اون دیگه آهنگی برای موضوعات دینی و مذهبی‌ نساختم و نخوندم چون

 اعتقاد پیدا کردم که مذهب راه ارتزاق نیست …

  آره واسهٔ دل خودمون خیلی‌ کارا می‌کنیم ولی‌ استفاده از مذهب به عنوان

 یه منبع معیشتی و یه موضوعِ مصرفی به نظرم توهین به مقدّساته...!! توهین به انسانیت…

 به کسی‌ بر نخوره!!! من اهل سیاست نیستم.. از سیاست هم فراری بودم!!!

 تو این سالها فقط یه بار تو یه مراسمی از همین موضوعِ شهادت پدر من

 استفاده شد و منی‌ که همیشه تا اجرام تموم میشد میرفتم بک استیج یهو

 این شد که چند نفر راهنماییم کنن برم یه سمت دیگه و عکسی گرفته بشه و

 همون موقع هم پخش بشه…  عکسی که کلا من و شخصیتم رو وارونه نشون بده...

 در حالی‌ که خم شده بودم که بشنوم ولی‌انگار عکس تعظیم کردن من پخش شده!

 خودتون قضاوت کنین.…

:دی بگذریم

ولی هنوز هم زندگیم تحت تاثیر جای خالی‌ همون آدمیه که خیلی‌ ازش یاد

نمیکنم تو مجامعِ شلوغ(یعنی پدرم)  … چون دوست دارم احترامش برام مثل قدیم بمونه..

و کسی‌ ازش به عنوانه ابزار استفاده نکنه!!!! خلاصه... سرتونو درد نیارم.…

مهم من و کنسرتِ من نیست!!!! اصلا اگه من نبودم چه اتّفاقی می‌افتاد! :دی ؟ هیچی‌ !!!

هیچوقت اجازه ندیم که نگاهمون به یه قوم یا باور‌های اقلّیت‌ها و اکثریت‌های هموطنامون

فقط به خاطره حرف‌های یه سری آدم تفرقه افکن به ناحق عوض بشه !!!

این اتحّادِ ماها دشمن زیاد داره… بی‌خیال بابا.…

من چون از سیاست سر در نمیا‌‌رم هر چی‌ بگم واسم حاشیه میشه..

من جداگانه از حاشیه و خصوصاً از سیاست معذرت می‌خوام :دی دوستتون دارم..

برادر کوچکتر شما

محسن یگانه

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

محسن عزیزم تولدت مبارک...

میدونم این حرف هیچ وقت لایق تو نیست و نمیتونیم جبران خوبی هایی که بهمون کردی رو بکنیم..

اما میخوام تبریک نا قابل ما جاستی ها رو با سخاوت بی نهایت خودت بپذیری...

اینقدر مهربون هستی که تو هیچ کلمه و هیچ چیز دیگه ای نمیتونیم خوبی ها تو وصف کنیم...

بازم با ما بمون...

ممنون از اینکه همیشه پشت ما بودی اینو بدون که تو به ما زندگی دادی...

خیالم راحته تا وقتی تو پشت سر من هستی...

پای هر شعر و هر آهنگ ما رو از یاد نمیبردی از این احساس دورادور هنوزم سر در نیوردیم...

اگه دنیا هم باهات لج شد مطمئن باش پشت سرت هستیم مثل سابق...

تو متولد شدی و با تولدت آرامش رو به قلبم هدیه دادی

پر و بال شکسته ی خودت رو فراموش کردی و همدم درد هایم شدی...

رگ خواب دل تنهامو به دست گرفتی تا صدای مهربونت مرهم تنهایی هام بشه

حالا نوبت منه که ازت بی نهایت تشکر کنم گل من...

همیشه پشت سرت هستیم...

تولدت مبارک زیبا ترین آرزوهام...

ای تماشایی ترین مخلوق روی زمین آسمونی میشم وقتی نگاهت میکنم...

چه خوب که به دنیا آمدی و چه بهتر که دنیای من شدی...

 







_____________________________________________________________________

دوستان سلام!
 
امروز، 23 اردیبهشت ماه و تولد کسی هست که سالهاست وجودش بهانه ای دوستداشتنی شده
 
برای دور هم بودنهای ما و خاطره سازی هایی که هرچند ساده اما نمی توانیم برای آنها حتی
 
از لحاظ معنوی هم قیمت تعیین کنیم...
 
خاطراتی که گره ایجاد کرده بس کور، از دستی که سالها پیش به هم دادیم، و اتحادی را رقم زدیم که
 
 صد دندان توان باز کردن این گره را نداشته و نخواهد داشت..
 
سالهاست که جمعیم و اردیبهشت های خاطرانگیزی یکی یکی کنار زده شده تا
 
 امشب محسن یگانه شمع 29 سالگی را فوت و به سی سالگی سلام کند :)
 
(توجه داشته باشید که یگانه الان 29 سال و یک روزش هست نه بیشتر و نه کمتر :) )
 
انقدر از دو روز قبل تا این لحظه متن ها، طرح ها و ایده های جالب انگیز برای تبریک تولد ایشان در
 
 فضای مجازی پخش شده که ترجیح میدهم خلاصه کنم این متنِ ناتوان در بیانِ مقصود را :)
 
در جریانم که دیگر دارم خیلی حرف میزنم :) بس قلمبه و در مقاطعی سلمبه حتی..
 
 اما اجازه دهید از همین تریبون هیچی دیگه نگم تا برسیم به صحبتهای محسن یگانه با
 
شما جاست یگانه ایهایی که از یک ماه قبل پیگیر نحوه ارسال کادوهایتان به ایشان بودید،
 
و این وسط تکه پاره شد حنجره ما که "دوستان نکنید این کارِ شرمنده انگیز کننده را"،
 
و چقدر هم گوش های شنوا در برابر ما بود خدا را شکر جون خودتون :| :)) ....!
 
به هر روی، بخوانید پیام اختصاصی محسن یگانه برای شما جاستی ها را که شدیدا هم 
 
داغ هست:
 
سلام...
 
خیلی وقت بود اینجا چیزی براتون ننوشته بودم، 
 
اما الان اومدم که باهاتون یه حرفایی رو در میون بذارم...
 
اول از همه ممنون بابت پیامای تبریکتون خیلی حال دادین، خیلی زیاد!
 
اما یه مساله ای الان هست،،،
 
من بارها خواهش کردم برای من کادو نگیرید، کنسرت میاید کادو نیارید، تولدم میشه
 
کادو نفرستید... اما نمیدونم چرا هنوزم این حرفا رو میذارید به پای تعارف،،،
 
میذارید به پای تعارف اما من جدی ناراحت میشم وقتی میبینم با هزینه های زیاد، از راه های
 
سخت و دشوار برام کادو تهیه می کنید... 
 
منی که بزرگترین کادو برام همین هواداری هاتون بوده و هست که براش نمیشه
 
 هیچ قیمتی هم گذاشت.
 
حالا بعضی وقتا با هزینه ی کم کاردستی هایی که درست میکنید و به دستم میرسه
 
 خیلی میچسبه و موندگار و عزیز میشه،،،
 
 اما کلا حرفم اینه که بیایم شرایط رو سختش نکنیم، نه من برای شما نه شما برای من...
 
وقتی برای کادویی هزینه میکنید مطمئن باشید سختیش رو من هم حس میکنم...
 
لحن حرفام اصلا تند نیستا، اینجا داستانش کلا فرق داره و از قدیم همین حالت بین ما بوده دیگه،
 
 یه جمع دوستانست و با همدیگه راحت و خودمونی حرف میزنیم، کسی دلش نگیره یه وقت،،،
 
الان اتفاقا خیلی هم حالم خوبه :)
 
اگه این بار هم به هر دلیلی کادویی تهیه کردید، دستتون درد نکنه، ادم کادو رو که پس نمیفرسته،،، 
 
 برای این که به دست خودم برسه به این مساله دقت کنید که برای ارسال کادوهاتون
 
مسیر اشتباهی رو نرید و به هر کسی رو نزنید..
 
فقط از طریق خود آرش (حسینی) کادوها رو به دستم برسونید، باهاش هماهنگ کنید،
 
راهنماییتون میکنه...
 
حالا که دارم براتون مینویسم در مورد فداکاری هم توضیح بدم،
 
خیلی داره حساسیت ها بالا میره، توقعتون از یه رمیکس خیلی بالا نباشه، چون بحث رمیکس
 
تخصصیه،،، وقتی بحث تخصصی میشه قرار نیست عام پسند باشه، شاید توی این زمینه
 
اشتباه ترین فکر این باشه که بخوای همه رو راضی و متقاعد کنی...
 
پس کلا توقعتون رو بالا نبرید،،،کار خوبی شده در حال حاضر،،،
 
اما در کل وقتی پخش شد جوری نشه که با مساله ی رمیکس خدافظی کنیم...
 
آلبوم هم که حالش خوبه آقا خوووب...
 
همین دیگه... روز پدر و تمام اتفاقات قشنگ امروز رو تبریک میگم! :دی
 
دوستتون دارم
 
محسن یگانه
 
 
دوستای گل، برای ارسال کادوها 6 روز رو در نظر گرفتم که ممنون میشم فقط توی همین 
 
6 تاریخی که اعلام میکنم کادو ها به آدرس مورد نظر برسه، در غیر این صورت مسئولیت
 
هر اتفاقی که برای کادوتون بیفته با خود شما دوستان هست..
 
 پنجشنبه و جمعه همین هفته ( 25 و 26 اردیبهشت)
 
 دوشنبه (29 اردیبهشت)
 
پنجشنبه و جمعه هفته آینده ( ا و 2 خرداد)
 
دوشنبه ( 5 خرداد)
 
برای دریافت آدرس، به ایمیل زیر یک ایمیل بدون متن بزنید:
 
 
دوستان گل توجه کنید که آدرس مورد نظر ربطی به محل سکونت یا استدیوی محسن یگانه نداره،
 
منزل بنده حقیر هم نیست،
 
 اما در نهایت تمام کادوها رو شخصا تحویل میگیرم و به دست خود محسن یگانه
 
میرسونم، مثل هر سال خیالتون راحت..
 
لطفا از سر کنجکاوی ایمیل ندید که تعداد بی جهت بالا بره.. ازتون خواهش میکنم..
 
 
 
برسیم به مساله بعدی!
 
"همصدا با محسن یگانه "
 
عنوانی یک ویدئوی اختصاصی از جاست یگانه است.. هدیه ای از سمت ما به شما !
 
ویدئویی مربوط به اجرای روز تولد محسن یگانه به جا مانده از اردیبهشت 92 !
 
یک ویدئوی دوستداشتنی فقط و فقط از همخوانی های زیبای شما با محسن یگانه!
 
که امیدوارم از این ویدئوی خاص لذت ببرید..
 
این هم لینک دانلود:
 
 
 
برای دیدن پیام عمومی محسن یگانه به مناسبت روز تولدش در اینستاگرام و فیس بوک رو
 
هم میتونید از لینک زیر ببینید: