عکسهای باران و دانلود آهنگ زیادی و صدبار

تازه ها

عکسهای باران و دانلود آهنگ زیادی و صدبار

نظرات ()

 

 
♪♫♪♫ آهنگهای احساسی ♫♪♫♪


آهنگ فوق العاده زیبا و احساسی و شنیدنی

                      آهنگ زیادی     

بیا دوری کنیم از هم بیا تنها بشیم کم کم

بیا با من تو بدتر شو بیا از من تو رد شو

ببین گاهی یه وقتایی دلم سر میره از احساس

نه میخوابم نه بیدارم از این چشمای من پیداست

تنم محتاج گرماته زیادی دل به تو بستم

هیچ دردی در این حد نیست من از این زندگی خسته ام

دلم تنگ میشه بیش از حد

دلم تنگ میشه بیش از حد

...

دانلود از لینک زیر:                            

http://dl.radmusic.ir/music/92/ordibehesht/Baran%20-%20Ziadi.mp3      


♪♫♪♫ آهنگهای احساسی ♫♪♫♪


                            آهنگ جدید و فوق العاده زیبا و احساسی

                                                           آهنگ صدبار

اصلا تو حواست نیست من محو تماشاتم

تو فکر یکی دیگه من پای قدم هاتم

تو راه میری آهسته من پشت سرت هستم

فکر تورو میخونم محکم به تو چشم بستم

دنیات پر احساسه اما برا من جا نیست

صد بار منو میبینی اما حسی پیدا نیست

حتی توی رویایتم انگار واسه من جا نیست

صد بار منو میبینی اما حسی پیدا نیست

...

دانلود از لینک زیر:                  

http://s4.picofile.com/file/7997775264/Baran_100_Baar_khaneye_ehsas_blogfa_com_.mp3.html