نگاهِ مثبت

تازه ها

نگاهِ مثبت

نظرات ()

نگاهِ مثبت
با صدای : سجّاد شیخ زاده
ملودی : مهدی احمدوند
ترانه : مصطفی شیخ زاده
تنظیم : محمود طهماسبی
میکس و مسترینگ : پیام کوراوند
طراح کاور: شهاب رضا محرمی

لینک دانلود 128      لینک دانلود 320

متن ترانه:

نگاه مثبت
دیگه بعد از این حال و روزم بده
آخه رفتنت بد زمینم زده
نمیخوای تو رویای من باشی و...
تو دنیای کوچیک من جا شی و...
برات سخته دلتنگ حرفام بشی
نمیخوای دیگه قلب دنیام بشی
ولی خواهشم اینه فقط همین
منو با نگاهی مثبت تر ببین
بذار با تو دنیامو دنیا کنم 
کنار تو شبهامو فردا کنم
بازم اسممو عاشقونه بیار
به من تکیه کن سر رو شونم بذار
به من تکیه کن سر رو شونم بذار
بذار با تو دنیامو دنیا کنم 
کنار تو شبهامو فردا کنم
بازم اسممو عاشقونه بیار
به من تکیه کن سر رو شونم بذار
به من تکیه کن سر رو شونم بذار
♫♫♫
دیگه بعد از این حال و روزم بده
آخه رفتنت بد زمینم زده
نمیخوای تو رویای من باشی و...
تو دنیای کوچیک من جا شی و...
بذار با تو دنیامو دنیا کنم 
کنار تو شبهامو فردا کنم
بازم اسممو عاشقونه بیار
به من تکیه کن سر رو شونم بذار
به من تکیه کن سر رو شونم بذار