تكست آهنگ (وقتي من مردم) از رضا پيشرو

تازه ها

تكست آهنگ (وقتي من مردم) از رضا پيشرو

نظرات ()

اینترو :

هي♥ مــرد ارزوی من اینه که بعد از مرگم اون موقع منو بشناسی
اون موقع

ورس1 :

نگـاه میکنم به روزی که من مردم // جداییم از دنیا یه دوری سرد و تلخ
جدایی از مامان جدایی از زنم // جدایی از برادرام دوستام و وطنم
جدایی از کلی ادم خوب تو دنیا // جدایی از خواب خوب روح تو رویا
جداییم از شما // جدایی از اونایی که هیچوقت ندیدمشون اما بودن با رضا
جدایی از مسیر رفتنم به خونم // جدایی از ورق های دفترم که دورن
جدایی از تمام شوق و ذوق بچگیم // جدایی از کلی کار و کنترل خستگیم
جدایی از لحظه ی اروم تو بارون // جدایی از ادمای نادون تو قانون
جدایی از عطر های مورد علاقم // جدایی از تمام دوره ی تلاشم
جدایی از سفر های خوب و خاکستریم // جداییم از الکل جداییم از سیگار
جدایی از جنگل ها و رود اب تمیز // جدایی از این همه شب که کنار همیم

کروس :

ارزوی من دیدن رنگ سفید صلح بود // زمانی که روز و شبامون توی ظلم سوخت
ارزو داشتم بعد مرگم زنده باشم // از اون بالا ها نگاه کنم به انعکاسم
2بار

ورس 2 :
خوابیدی بدون لالایی و قصه // بگیر اسوده بخواب بی درد و غصه
خیلی از دوستام جلوی چشمای من مردن // طمع زندگی و توی احساس من کشتن
من ادامه دادم شیطان به من زل زد // گفت بیا جلو بشه زندان من پرتر
گفت گناه مزه میده مثل طمع شیرینی // اونو امتحان کن دنیا رو میگیری
اما تمام زندگی من صرف این شد // که جدا از اشتباهاتم باشم یه پیــشـرو
هیچوقت مادر پدرم با هم نموندن
هیچوقت
خیلی از هم سفرهای من تو راهم نموندن // بیخیالشون حتی اسمشون یادم نموندن
یه تولد دیگست این زندگی جدید // مثل شیر زمین درست مثل خودم
درست مثل شما // اما تنها معلم بزرگ ذهن خداست
من زنده موندم با این راز و زندگی کردم // و تمام زندگی میگرفت از تشنگی خندم
هه هه هه

کروس :

ارزوی من دیدن رنگ سفید صلح بود // زمانی که روز و شبامون توی ظلم سوخت
ارزو داشتم بعد مرگم زنده باشم // از اون بالا ها نگاه کنم به انعکاسم