تكست آهنگ از مصرف به تولید از MJ & tiktak

تازه ها

تكست آهنگ از مصرف به تولید از MJ & tiktak

نظرات ()

اینترو:

خوب گوش کن...
« تیکــــــ تاکــــــ » ، « MJ » ...

کروس:

همش میگن شما کی اید؟ // شب میشه کجا میرید؟
مخا تیلیت ششا بی ریخت // تا کجا رلا پیچید؟ ( ×2 )

 

ورس 1 [ MJ ]:

من یه زاخار دو آتیشه // که هیچ وقت نمیخواد با تو قاطی شه
این منو دیده آره میگن ، تب بد کرده // داد میزنه انگاری شب اوله
چشا چپ و راسته به هدفنم // نمیکشم دیگه چت کنم
اینا ولکنم نیستن میان پیشم // ازم میخوان واسشون یدونه رل ال کنم
منو میشناسی زاخار ، دروغ نمیگم // انقدر اضافه کاریم نکن حقوق نمیدم
چون که دور و بر من همه چی حل و میزونه // دیگه همه بیرون انگاری هالووین بوده
لباسا رنگا وارنگــــــ / همه شلوارا تنگــــــ / یه نمه کله ها منگــــــ
میان میگن تهران مال شماست // قسمت بوده اصلا" انگار کار خداست


کروس:

همش میگن شما کی اید؟ // شب میشه کجا میرید؟
مخا تیلیت ششا بی ریخت // تا کجا رلا پیچید؟ ( ×2 )

 

ورس 2 [ مافی ]:

مافیتو میخوای؟
تو پاس بدی من به هر گلی شاخ نمیگم // آیینه میشم فانتزیم باهام نمیرن
تو محوطه ام آماده ام سان بگیرم // تو لاکــــــ خودمم قفلم لاکــــــ خودمم
خوش شانسم لاکــــــ خودمم // بیدار میشم با یه پکـــــــ از تخت
نخواه توضیح که چی شد باید پاشی بری صبح // هی! حق داشتی بهم لاشی بگی خب

ورس 3 [ اس آر ]:

وسط تکــــــ افتادم با دو تا بغلم // مگه میشه یه خط با شما نزنم؟
همه دور مان سمت کره ماه // نمیدونم بگو بردی منو کجا اقلا"
کاش اونجا واینستی // بیا اینجا پیچیدم یه کاردستی
واینستی فقط تایم بس نی ( ! ) // این همه ریختی بیرون پس فایدش چی ها؟

همش میگن شما کی اید؟ // شب میشه کجا میرید؟
خیلی دوست دارن بدونن ما شبا کجا میریم چی کار میکنیم... جالبه واسشون...
هه هه! همون کاری که صبحا میکنیم دیگه... هه هه!

بریج [ MJ ]:

دور و برمون میشن همه قاطیا جمع // چون همه دخترا یکی دارن کاری با من
و همه زاخارایی که میکنن پارتی با من // میزنن همه چیو قاطی با هم ( ×2 )

ورس 4 [ ساعی ]:

حالا که لفظا تو ( ؟ ) شارژ حفظن // باید همه جا مثل "مارلی باب" شه اسمم
مست میشن همه با پانچ تکستم // باریبا غش میکنن قبل لانچ ورسم
چشم روشن آبیه ، پشتم خوابیده // توام کار میکنی رو مچ بر ثانیه
جنگل مال منه نه مال فیل // توام شیر میخوای چون کلافه ای
پس بچاق دو تا از اون هیز جدیدت // چون اثرات کیکت پریده
لازم نیست تو صف بشینی عین بقیه // میدونی خوراکم ویزیتای بین مریضه
نه من "جان کارترم" نه دنبال رژیمای آبمارتلم // من فاز خودمو دارم با بادوایزرم
هم موازی میزنم هم هفتی هشتی برفــــــ // بگو آلپاین به من

 

آوترو:

این بیتست که داره به تو میگه رپ کن...
امروز یادت بمونه میشی چندم // روز بزرگـــــ میشه به دید مردم