مصاحبه محسن یاحقی با رسانه اینترنتی محسن یاحقی(رضا بابایی)

تازه ها

مصاحبه محسن یاحقی با رسانه اینترنتی محسن یاحقی(رضا بابایی)

نظرات ()

رسانه اینترنتی محسن یاحقی: آلبوم «گِـله» با صدای محسن یاحقی یکی از موفق ترین آلبوم های چند سال اخیر بوده است. خواننده ای که سابقه کار کردن آهنگ ها و آلبوم های موفقی را در کارنامه دارد و حال می خواهد متفاوت تر از گذشته به کار خود ادامه دهد.

 یاحقی برای اولین بار در گفتگو با «رسانه اینترنتی محسن یاحقی» دردو دل های این چند وقت اخیر خود را به گوش مخاطبانش می رساند.

 1.بنام خدا ، حضور خدا در زندگی تان؟

خدا در تمام لحظه های زندگی من حشور داره و اینو جز خدا کی میدونه؟

2.مهمترین نکته و ویژگی که در ترانه ها به آن اهمیت می دهید چیست؟

عشق ، عشق ، عشق

3.متاسفانه در حال حاضر برخی از ترانه‌ها سطحی شده است. دلیل این اتفاق را چه می‌دانید و خودتان برای دوری از این قضیه چه تمهیداتی به کار می برید؟

دلایل زیادی میتونه داشته باشه. از مخاطبی که دوست داره کلمه ها رو بی درنگ و در ساده ترین حالت بشنوه و بفهمه تا ترانه سرایی که جریان ساز نیست و غرق در شرایطه. البته من بنده ی عشقم و در دسته ای قرار نمیگیرم. همین که ازخلق ابتذال در نوشته هام دور باشمو شکرگذارم

4.از حال و هوای آهنگ انتظار برایمان بگو؟

من ترانه ها و آهنگهای به اصطلاح مناسبتی زیاد دارم و هیچکدام هم از سفارش ارگان یا تهیه کننده یا سرمایه گذار نبوده. کار دله که اگه پخش نمیکنم فقط به دلیل قضاوت غلطه شنونده ست که شاید تصور کنه ریا باشه و احساس میکنم نه تنها تاثیرگذار نیست بلکه اثر سو پیدا میکنه

5.شما قبلا کارهای مذهبی هم می‌خواندید. آیا تصمیم دارید آن روند را هم ادامه دهید؟

فکر میکنم جواب این سوال رو در سوال قبل دادم.

6.به کاردیگری غیر از موسیقی هم مشغول هستید؟ یعنی درآمدتان صرفا از موسیقی است؟

کار دیگه ای ندارم و موسیقی تنها کار من است

7.در ابتدا آیا می‌خواستید خواننده شوید یا آهنگساز؟

هیچکدام

8.اولین آهنگی که ساختید چه بود؟ اولین بار این آهنگ را برای چه کسی خواندید؟

اولین آهنگی که ساختم سال 1377 بود ، برای یکی از دوستانم که برام مثل برادر بود ، خوندم که البته این دوست بعدها منو تنها گذاشت و به دیدار حق شتافت...

9.آهنگ نشونه رو برای کدام برنامه خواندید ، چرا پخش نشد؟

یکی از برنامه های مناسبتی شبکه 3 که دلیلش رو توضیح ندم بهتره.

10.بعضی ها به شما می گویند سلطان احساس یا خدای احساس ، خودتان چه فکری می کنید؟

بعضیها حتما لطف دارند. ای از دنیای محبت دوستان به منه ولی جسارتا من علاقه ای به این القاب ندارم و ترجیح میدم اگه قراره لقبی داشته باشم منو به "یه عاشق" لقب بدهند.

11.با محمد فلاحی چگونه آشنا شدید؟

سال 1384 برای میکس آهنگ "تو نباشی" با محمد آشنا شدم.

12.چند فرزند دارید ، اسمشان؟

فرزند؟ هیچوقت ازدواج نکردم که از حاصلش فرزندی داشته باشم.

13.چرا سایت شما آپدیت نمیشه؟

من سایت رسمی ندارم ، تنها همین وبلاگ و صفحه اینستاگرام هستند.

14. شما در نظرسنجی موسیقی ما در بخش نظرات مردمی بالاتر از خیلی ها انتخاب شدید. چه نظری در این مورد دارید؟

اعتقادی به نظرسنجی ندارم.

15.اگر خودتان قرار بود رای بدهید به غیر از خودتان به چه کسی رای می‌دادید؟

فرد خاصی رو نمیتونم اسم ببرم. اما آلبوم فرزاد فرزین ، شهرام شکوهی ، حامی و خیلیهای دیگه خوب بود.

16 و 17.بریم به سراغ برنامه آینده تان ، از روند آلبوم جدید، کنسرت ها و خلاصه این روزها مشغول انجام چه کارهایی هستید؟

آلبوم که فعلا به دلایلی متوقف شده اما تا دلتون بخواد با تک آهنگ در خدمتتونم

18.در یکی از صفحات اجتماعی به حضور خانم حدیث دهقان و فریبرز خاتمی در آلبوم جدید شما اشاره شده بود آیا این خبر صحت دارد ، آیا شاعران و تنظیم کنندگان مطرحی در آلبوم جدید شما خواهند بود؟میشه اشاره کنید؟

نه اسم این دوستان در آلبوم من نیست ولی دوستان دیگه ای حضور دارند که فعلا نمیتونم از عوامل نام ببرم

19.آیا هیچ وقت به این فکر کردید که شعر ، ملودی و تنظیم آهنگ را به کسان دیگری بسپارید؟

چرا که نه، حتما.

20.آیا اینکه خودتان ترانه و آهنگ کارتان را بسازید جزو استراتژی شماست یا اینکه به دنبال شعر و آهنگ از دیگران هم هستید؟

استراتزی نه ، من راوی قصه های عاشقانه ی خودمم. حرف عاشقانمو به دنیای کلمه ها میارمو به آواز میکشانم.

21.آیا نمی خواهید سبک قطعات را ریتمیک تر کنید؟

وقتش که برسه حتما ریتمیکتر میشه اما کلیت کار آروم و عاشقانه ست.

22.آیا تیتراژ سریال یا فیلم سینمایی در دستور کارتان هست؟

بله اما هنوز قطعی نشده

23.تهیه کننده کارهای شما در حال حاضر چه کسی است؟

از تهیه کننده قبلی جدا شدم و فعلا با کسی قرارداد ندارم

24.تا پایان سال جاری تک آهنگ هایی رو برای پخش آماده دارید ، زمان پخششان مشخص شده است؟

تک آهنگ زاید دارم و سعی میکنم هر ماه یک تک آهنگ داشته باشم

25.یه عاشق یکی از آهنگ های شنید شده این ماه ها بود ، از یه عاشق برایمان بگو؟

یه عاشق قصه ی عاقلانه و تجربه شده ی روزگار منه. تعریف من از یه عاشق در این ترانه واضح و مشخصه

26.از آهنگ‌هایی که این روزها یا در سال‌های اخیر منتشر شده دوست داشتید کدام‌شان را شما خوانده باشید؟

آهنگی هست که متاسفانه به دلایلی نمیتونم ازش اسم ببرم

27.موزیک ویدئویی برای پخش آماده دارید؟

فعلا نه اما شاید در آینده نزدیک در صورت اخذ مجوز موزیک ویدیو بسازیم

28.یه سوال فوتبالی استقلال یا پرسپولیس ، رئال مادرید یا بارسلونا؟

بارسلونا و استقلال

29.نظرتان در مورد وبلاگ www.mohsenyahaghi.blogfa.com؟

29. از رضا عزیز برای همه زحمتهاش ممنونم. امیدوارم این پل ارتباطی بین من و مخاطبانم باشه.

30.حرف آخر؟

30. حرف زیاده ولی فعلا سکوت بهتره . توی دعاهاتون منو فراموش نکنید. حواسم به شما هست ، حواستون به منم باشه

خدای عشق نگهدار شما

 

منبع خبر : رسانه اینترنتی محسن یاحقی

اویس