نمیخوام سرتونو درد بیارم!

تازه ها

نمیخوام سرتونو درد بیارم!

نظرات ()

خب اول سلاااااااااااااااااااااااااامممممممممممممممممم بکس!!!!!!!!!!

دوم واقعا ببخشید بخاطر فن فیک فک کنم طول دادنامون کم کم داره ب الینا میرسه!!!!

سوم من باز اومدم خودمو خالی کنم خب امروز ۱۸ام هستش!

من پارسال این موقع تبریز بودم!

فک کنم یادتونه تو تبریز بود ک با شیدا آشنا شدم!؟

خب امروز همون روزه ک با شیدا آشنا شدم!

البته شیدا هنوز با من آشنا نشده بود!!!

خلاصه اینکه فقط اومدم هم از شیدا هم از همه بروبکس وان دی فمیلی تشکر کنم بخاطر تمام کارایی ک تو این یه سال برام کردن....

خیلی مرسی اول از همه بخاطر اینکه کلی خاطره ی قشنگ برام ساختین!

دوم بخاطر اینکه تو همه موقعیت ها پیشم بودین!

از جمله اون موقعی ک این سایرین خانوم وا۳ تلافی بدنیا اومدن شوکول پست نامزدی هندال گذاشت!!

اون موقع من واقعا داشتم از دست میرفتم ک یاسمین جون نجاتم داد!!!

اون روزایی ک شیدا نبود تانیا پا ب پام گریه کرد!!!

اون موقع هایی ک سارا($) مارو با داستانای کوتاهش خندوند!!!

نه فقط این ۳نفر همتون واقعا برام خواهری کردین همتونو خیلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی دوست دارم آجیای گلم!!

و خود شیدام ک هیچی اگه نبود ماها اصن باهم دوست نمیشدیم!!!

شیدا جونم ازت ممنونم ک خانواده ای ب این خوبی بهم دادی!

خیلی خوشالم ک تو این خانواده هستم!شما واسم خیلی کارا کردین ممنونم!