دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای استاد شادمهر عقیلی به نام رابطه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

تازه ها

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای استاد شادمهر عقیلی به نام رابطه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

نظرات ()

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای استاد شادمهر عقیلی به نام رابطه با دو کیفیت همراه با متن آهنگ

( ترانه سرا : زهرا عاملی / آهنگ : حسین قربان پور / تنظیم : شادمهر عقیلی )

نسخه کامل اضافه گردید



دانلود آهنگ با کیفیت 128 

Shadmehr Aghili – Rabete

متن آهنگ شادمهر عقیلی به نام رابطه

تا حرف عشق میشه من میرم

من سخت از این حرف ها دورم

منم یه روز عاشقی کردم

از وقتی عاشق شدم اینجورم

دارو ندارم پای عشقم رفت چیزی نموند جز درد نا محدود

این جای خالی که تو سینم هست قبلا یه روزی جای قلبم بود

این روزگار بد کرده با قلبم کم بوده از این زندگی سهمم

دلیل میبافم برای عشق برای چیزی که نمیفهمم

از ادم های این شهر بیزارم چون با یکیشون خاطره دارم

به من نگو با عشق بی رحمی من زخم دارم تو نمیفهمی

غریبه ام با این خیابونا من از تمام شهر بیزارم

از هرچی رابطه س میترسم از هر چی عشق من طلب کارم

همین که قلب تو مردد شد در دل.من خاطره ای رد شد

از وقتی عاشقش شدم ترسیدم از وقتی عاشقش شدم بد شد