جانی دپ:" نمیدونم چرا هنوز به من نقش میدن!؟"

تازه ها

جانی دپ:" نمیدونم چرا هنوز به من نقش میدن!؟"

نظرات ()





از جانی دپ شنبه شب در مراسم Makeup Artists and Hairstylists Awards تقدیر شد, او توضیح داد که چرا نقش های او همیشه همراه با تغییرات زیادی هستند.

از "ادوارد دست قیچی" و "چارلی و کارخانه شکلات سازی" تا "الیس در سرزمین عجایب" و "رنجر تنها", این بازیگر منعکس کننده تاریخ زیر جلی رفتن در نقش خودش است و او توانست اولین جایزه بازیگر برجسته این مراسم را دریافت کند.

"این افتخار بزرگیست.اما با نگاه اجمالی به فیلم هایم فهمیدم که چه کار های مسخره ای انجام دادم."
"من جدی گفتم!
نمیدونم چرا هنوز به من نقش میدن!؟" (به شوخی گفت)

دپ به کنایه گفت:" من کارهای زیادی انجام دادم.... شاید باید برای تعداد کمی از انها معذرت خواهی میکردم,اما نکردم!"


او اضافه کرد:"من فکر میکنم به عنوان یک بازیگر هر بار چیز های متفاوتی را امتحان میکنم. همراه این گریمور های گران و فوق العاده که انها ... هر چی که شما میخواهید اسمش را بگذارید... حرفه ی مرا ساختند."