فروش ترانه های درخواستی و سفارشی

تازه ها

فروش ترانه های درخواستی و سفارشی

نظرات ()

اگر خواننده مبتدی یا حرفه ای هستید

 

 

میتوانید با درخواست کردن ترانه از ما کار خود را تکمیل کنید

 

اگر ترانه غمگین یا عاشقانه یا ملو درام یا غزل یا نفرتی یا مناسبتی و یا رپ

 

یا حتی اگر ترانه ای را میخواهید که در آن اسمی یا کلمه ای خاص باید به کار رود

 

یا اگر آهنگ خامی در دست دارید ما ترانه را بر اساس آهنگ تهیه و به شما

 

با تنظیم پیشنهادی ارائه می نمائیم

 

 

 

نمونه کار های مارا خوانندگان مشهوری خواندند که در صورت تمایل

 به شما اعلام میکنیم

 

*******************

 

اگر دوست دارید شعری هدیه دهید

 


 

 

یا حتی اگر ترانه ای میخواهید که به دوست یا نامزدتان هدیه دهید

سفارش خود را به ما اعلام نمائید

و به او شادمانی واقعی و ماندگار دهید

 ******************

 

جدید ترین نمونه کارهای پاپ

از سیاوش صدوقی....

 

  

A4


 

تواین سردرگمی دنبال یک آرامشم شاید


بتو فکر میکنم توجستجوی خواهشم شاید


توئی که درگریز ازمن پی افسانه میگردی


چه کودکانه فکرکردم باتو همسایه شم شاید

 

A5

 


 
امشب یه حس تازه تو قلب عاشق من اومده و جا شده


کنار دلواپسی این دل رسوای من بی کس و تنها شده


ترسم از اینه بری ، بری یه جا که ازت نباشه هیچ نشونی


شبهای طولانی و گریه و شک و تردید ، توهم دیگه نمونی

 

 

 

A6

 

میدونستی قد جونم من به داشتنت میبالم

 

وقتیکه اینجا نباشی ابری و سردمیشه حالم

 

وقتی میشینم میبینم کسیو جزتو ندارم

 

گل من ایندفه بازم نری و نذاری قالم

 

 

A7

 

دارن از دوريت ميميرن


هرچي گل بود توي باغچه


شنيدم يکي بهت گفت


قصه مو گفتي بمن چه


گفته بودي نميتوني


خيلي کم بيشتر ازين شي


حال و روزمو نگاه کن


تو ميخواي بيشتر ازين چي

 

A8

 

برات محکومه به مرگم تو این بازاره مکاره

 

که سکه اس دشته بی مهری و عشق بیکاره بیکاره

 


 

A9

 

کی میدونه


تو این خونه


جای خالیه کی


 کرده منو دیوونه


 

A10

 

چشمات مثه ماهه توی تاریکیه شبهام

من بدون تو،تواین روزا، بدجوری تنهام

بمون ماه شبم به مهتاب میکنم عادت

که من خورشید و روز و بی تو یک لحظه نمیخام

 

A11

مثه اونروزا هنوزم

چشم تو پیش منه اما حواست نه گلم

خوش بحال اونکه قلبت توی دستاش

شده تنها مشکلم

 

 


*******************

طریقه سفارش

09391100510   سیاوش

لطفا درخواست خود را به آدرس ایمیل

38siavash@gmail.com

line & weChaTT : siavash2777