دانلود آهنگ جديد عماد طالب زاده به نام هراسون

تازه ها

دانلود آهنگ جديد عماد طالب زاده به نام هراسون

نظرات ()


ترانه : علی بحرینی / آهنگ و تنظیم : پیام هوشمند

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام هراسون

دانلود آهنگ جدید عماد طالب زاده به نام هراسون

متن آهنگ عماد طالب زاده به نام هراسون

تو شاهد بودی اون روزا یه ترسی توی چشمام بود

می دونستم تموم میشه برام خوشبختی خیلی زود

تو شاهد بودی اون روزا یه چیزی خنده هام کم داشت

یه شوکی تو وجودم بود که غم توی دلم می ذاشت

هراسون بودم از روز جدایی آخرم امد

من از هر چی بدم امد سرم امد

هراسون بودم از روز جدایی.آخرم امد

من از هر چی بدم امد سرم امد

تگ دوم آهنگ عماد طالب زاده به نام هراسون

اگه مثل تو بی وقفه نخندیدم اگه هیچ روزی از فردا نپرسیدم

اگه مثل تو از آینده ترسیدم اگه از زندگی هیچی نفهمیدم

هراسون بودم از روز جدایی آخرم امد

من از هر چی بدم امد سرم امد

هراسون بودم از روز جدایی آخرم امد

من از هر چی بدم امد سرم امد