ورژن جدید باتسین بو دونیا با صدای ستاره های موسیقی ترکیه

تازه ها

ورژن جدید باتسین بو دونیا با صدای ستاره های موسیقی ترکیه

نظرات ()

ورژن جدید آهنگ باتسین بو دونیا با صدای ستاره های موسیقی ترکیه به پاس  40 سال

تلاش اورهان گنجه بای در عرصه موسیقی ترکیه .

برای دیدن پست قبلی در مورد این اهنگ و ترجمه و دانلود با صدای خواننده اصلی

به لینک زیر مراجعه فرمایید . 

http://sevdim.blogfa.com/cat-64.aspx

 

و اما ورژن جدید با صدای ستاره های موسیقی ترکیه :

 

Batsın bu dünya

 

Yazıklar olsun, yazıklar olsun

Kaderin böylesine, yazıklar olsun

(Sibel Can  - سیبل جان)
 

Her şey karanlık, nerde insanlık

Kula kulluk edene yazıklar olsun

(Özcan Deniz - اوزجان دنیز)

 

Batsın bu dünya, bitsin bu rüya

(همخوانی)

 

Ağlatıp da gülene, yazıklar olsun

(Emel Sayin - امل سایین)

 
Dolmamış çileler, yaşanmamış dertler

(همخوانی)

 

Hasret çeken gönül, benim mi olsun

 (Nilüfer - نیلوفر)

 

 Ben ne yaptım, kader sana

Mahkum ettin, beni bana

Her nefeste, bin sitem var

(Zara - زارا)

 

Şikayetim yaradana, şikayetim yaradana

(İzel - ایزل)

 

Şaşıran sen mi yoksa benmiyim Bilemadım

(Berkay - برکای)

 

Öyle bir dert verdin ki, kendime gelemedim

(Deniz Seki - دنیز سکی)


Çıkmaz bir sokaktayım, yolumu bulamadım

Of...of...of...of...of...of..of..of

(Mustafa Ceceli - مصطفی ججلی)

 

Ben mi yarattım, ben mi yarattım

Derdi ızdırabı, ben mi yarattım

(Kutsi - کوتسی)


Günah zevk olmuşsa, vefa yorulmuşsa

Düzen bozulmuşsa, ben mi yarattım

(Candan Erçetin - جاندان ارچتین)

 

Batsın bu dünya, bitsin bu rüya

(همخوانی)

 

 Aşksız geçen ömrüme, yazıklar olsun

(Ajda Pekkan - آژدا پکان)

 

Dolmamış çileler, yaşanmamış dertler

(همخوانی)

 

Hasret çeken gönül, benim mi olsun

(Nilüfer - نیلوفر)

 

Ben ne yaptım, kader sana

Mahkum ettin, beni bana

(Zerrin Özer - زرین اوزر)


Her nefeste, bin sitem var

(Emel Sayin - امل سایین)

 

Şikayetim yaradana, şikayetim yaradana

(Demet Akalin - دمت آکالین)

  

Şaşıran sen mi yoksa benmiyim Bilemadım

(Yıldız Usmonova - ییلدیز اوسمونوا)

 

Öyle bir dert verdin ki, kendime gelemedim

(Yaşar - یاشار)

 

Çıkmaz bir sokaktayım, yolumu bulamadım

Of...of...of...of...of...of..of..of

 (Özcan Deniz - اوزجان دنیز)

 

============================

لینک دانلود این اثر:

Download

آموزش دانلود