استعفا از هيات مديره انجمن موسيقي خوزستان

تازه ها

استعفا از هيات مديره انجمن موسيقي خوزستان

نظرات ()

بدون هيچ توضيح اضافه اي، از عضويت در هيات مديره انجمن موسيقي خوزستان استعفا كردم. نامه استعفا را هم به آقاي ترابي رييس انجمن موسيقي ايران تقديم نمودم.

بخشي از مهمترين دلايل استعفا به اين شرح است كه دو مورد از بندهاي آنرا جهت حفظ حرمت و شان هنر و هنرمندان بيان نكرده و جزييات آن ها را رسانه اي نمي كنم.

-         نبود اراده جدي در خصوص برنامه ريزي، تدوين و اجراي وظايف ذاتي انجمن موسيقي خوزستان. توضيح اينكه مجموعه معاونت هنري و شخص معاون هنري  به عنوان نماينده اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي خوزستان وهمچنين يكي از اعضا به نمايندگي مديركل، ديدگاهي بسيار مثبت و عميق نسبت به مسايل موسيقي استان خوزستان داشته اما متاسفانه در يك فرآيند كلي، ضمانت اجرايي مناسب و لازم براي انجام برنامه ها وجود ندارد.

-         عدم اجراي بسياري از مصوبات هيات مديره انجمن موسيقي استان خوزستان كه از جمله آن ها مي توان به تصويب راه اندازي بانك هنرمندان، برنامه ريزي براي نظم منطقي جهت اجراهاي سنتي و پاپ، حمايت از گروه هاي موسيقي بومي، تجهيز انجمن به سخت افزار و نرم افزارهاي مورد نياز ، ايجاد تعامل بين هنرمندان ، برگزاري مستركلاس و بسياري موارد ديگر اشاره كرد.

در پايان، اينجانب نهايت تلاش خود را به عنوان يكي از اعضا، جهت نيل به اهداف و وظايف كلي انجمن داشته و از هيچ كوششي فروگذار ننمودم. اميدوارم اين استعفا كه در نوع خود طلب بخشش واقعي اينجانب از اهالي بزرگوار هنرمند موسيقي استان خوزستان در كوتاهي هاي احتمالي مي باشد، زمينه لازم را جهت حضور افراد مفيد و توانمند در تركيب هيات مديره فراهم سازد و موسيقي غني اما مهجور استان خوزستان در سايه اعتماد، همدلي و همزباني و همچنين پشتكار كه از ويژگي هاي بارز هنر و هنرمند است ، بيش از بيش رونق و تعالي يابد.