قسمتی از نت اهنگ با من قدم بزن مهران آتش

تازه ها

قسمتی از نت اهنگ با من قدم بزن مهران آتش

نظرات ()

می فا می - دو دو دو  با من قدم بزن

(دوسی لا سی دو دو)2بار حالا که با منی / حالا که بازی ام

سی لا سل لا سل سل حالا که سهممی

ر-می رسی سی سی با من قدم بزن

سی لا سل لا  سی سی میلرزه دست و پام                                        directed by : masoud moji               

لا سل فا لا لا لا بی تو کجا برم

سل فا می سل سل سل بی تو کجا بیام

می می می می -دودو  دست منو بگیر

سی دو سی لا -سی لا کنار من بشین

دوسی -دوسی -سی سی من عاشقت شدم

سی لا سل  لا سل سل حال منو ببین                                                directed by : masoud moji               

ر ر ر ر - سی سی از دل هره نگو

سی لا سل لا سی سی از خستگی پرم

لا سل فا سل لا لا  بی تو میشینمو 

سل سی لا سی لا لا  روزا رو  میشمارم

( لا سل فا می -لا لا ) هرجا بری میام / دل گرم و بیقرار                                directed by : masoud moji                         

سل سی لا سی لا سل بی من سفر نرو

(سل فا می ر سل سل )3بار تنهام دیگه نزار / تو با منی هنوز / عطر تو با منه

سل فا می ر ـ فا فا فردا داره به ما

می ر فا -می می لبخند میزنه 

  directed by : masoud moji