اهنگ ازت متشکرم مازیار فلاحی (هفت سنگ)

تازه ها

اهنگ ازت متشکرم مازیار فلاحی (هفت سنگ)

نظرات ()

می سی - سی سی سی سی- دو دو سی لا سی (2بار)  ازت متشکرم دیوونه ی من  (از اینکه چشم به این دنیا گشودی)

سی سی ر ر دو سی - ر ر ر ر دو          از اینکه پا تو  زندگیم گذاشتی

دو دو دو -دو سی ر - ر دو ر دو سی       از اینکه پا به پا همیشه  بودی

می سی - سی سی سی سی دو دو سی لا سی     ازت ممنونم ای تنهای عاشق

می سی - سی سی سی سی دو دو - ر دو سی       که یادم دادی دستاتو بگیرم

سی سی - ر ر دو سی - ر ر - ر ر دو              اجازه دادی با تو  همنشین شم

سی دو  سی دو -سی ر - ر دو ر دو سی        تو جون دادی به  این احساس بی رحم

می سل سل سل سل سل - لا سل لا سل فادیر      ازت متشکرم دیوونه ی من

لا  فادیز  می می می می  فادیز فادیز  می  ر می       ازت متشکرم دیوونه ی من

شروع موزیک :

می فادیز سل- لا سل فادیز - سل فادیز می

می فادیز سل- لا سل لا - سی لا سی

می فادیز سل لا سل لا - سل سل فادیز سل فادیز می

سی لا سل لا سل لا سل  لا - لا لا سل           کسی جز تو تو قلبم جا نمیشه

سی لا لا لا لا لا -دو دو  سی لا سی               تو پای عشقو به قلبم کشیدی

سی سی سی سی - سی سی ر ر دو سی لا     تونستی با بد و خوبم بسازی

دو دو دودو دودو - ردو ردو سی (باتغییر)  تو طعم سختیو با من چشیدی

سی سی -ر ر ر ر - ر می می می می ر   تو یادم دادی با چشمام بخندم

 دو ر - دو ر -دو ر دو -  ر ر ر دو         به اون روزای تلخم بر نگردم

دو دو دو دو دو دو - دو دو می می ر  از این ناراحتم کم با تو  بودم

سی دو سی ر دو ر -دور ر دوسی  باید زود تر تو رو  پیدا میکردم

می سی- سی سی سی سی - دو  دو سی لا سی از این ناراحتم کم باتو بودم

می سی - سی سی سی  سی -دو  ردو سی شبهای بی تو من بی خواب میشم

سی سی ر ر دو سی - ر ر ر ر دو        کسی هم اسم تو هر جا که باشم

دو دو دو-دو سی ر- دور دوسی           متل پروانه ها بی خواب میشم

می سل سل سل سل سل -لا سل لا سل فادیز        ازت متشکم دیوونه ی من

لا فا دیز می می می می فادیز فادیز می ر می            ازت متشکرم دیوونه ی من

تکرار موزیک

                                                  مسعود موجی 

نظر فراموش نشود