نت اهنگ هنوزم چشمای تو (امین بانی)

تازه ها

نت اهنگ هنوزم چشمای تو (امین بانی)

نظرات ()

با عرض سلام خدمت همه ی شما هنرمندان و دوستان خوبم نت اهنگ هنوزم چشمای تو که نت من بر اساس اهنگ اقای امین بانی هست در اختیارتون قرار میدم برای دریافت اهنگ اجرا شده توسط بنده پیام بدهید نظر فراموش نشود با سپاس

مسعود موجی

 

لا سی سی - سی دو سی لا سی               هنوزم چشمای تو

سی سی دو سی -لا سی لا سل لا              مثل شبای پرستاره

لا سی لا - لا دو سی لا                               هنوزم دیدن تو

لا سی سی لا - سل سل -سل فا سل           برام مثل عمر دوبارس

لا سی سی - سی دو سی لا سی                هنوزم وقتی میخندی

سی دو سی لا سی لا سل لا                       دلم از شادی میلرزه

لا سی لا -لا دو سی لاسی لا                        هنوزم با تو نشستن

لا سی سی سل لا سل فا سل                      به همه دنیا می ارزه

سل سل سل - لا سی لا سل لا                      اما افسوس تو رو خواستن

(سی لا دو سی )دیگه دیره دیگه دیره

سل سل سل - لا سی لا سل لا                        اما افسوس با نخواستن

سل سل سل سل - سل لا سل فا                     دلم اروم نمیگیره نمیگیره

(سی سی سی - سی سی سی می ر دو دو سی دو سی لا سی لا     تا گلی از سر ایوون تو پژمرد و فروریخت

لا سی لا - لا دو  سی لا - لا دو سی لا دو دو ر دو سی      شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت)

سی دو سی لا لا سی سل لا                            دوری بین منو تو /دوری بین من و تو

لا سی لا - سل سل لا فا سل                            دوری ماهی و دریاس/دوری ماه و تماشاست

سل سل سل - لا سی لا سل لا                        اما افسوس با نخواستن

سل سل سل سل - سل لا سل فا                     دلم اروم نمیگیره نمیگیره