13 اسفند سالن اریکه ایرانیان کنسرت مجید خراطها

تازه ها

13 اسفند سالن اریکه ایرانیان کنسرت مجید خراطها

نظرات ()






مجید خراطها در تاریخ 13 اسفند 92

در سالن اریکه ایرانیان تهران

در دو سانس

ساعت :     18 و 21

به روی صحنه خواهند رفت


رزرو بلیت در سایت زیر :

www.iranconcert.com

3 اسفند و در سالن اریکه ایرانیان؛
کنسرت «مجید خراطها» برگزار می شود
موسیقی ما – خواننده آلبوم «دیگه میرم» پس از اخذ همه مجوزهای لازم در سالن اریکه ایرانیان برای دوستداران پر شمار و متعصب اش روی صحنه می رود.

به گزارش «موسیقی ما»، «مجید خراطها» که این روزها به شدت درگیر اجراهای خارج از تهران خود است، بالاخره تصمیم گرفت در تهران نیز روی صحنه برود و برای مخاطبان اش به اجرا برنامه بپردازد.

این کنسرت 13 اسفند در دو سانس و در سالن اریکه ایرانیان برگزار خواهد شد و خراطها اجرای قطعات جدیدی را که در چند ماه گذشته در فضای مجازی منتشر کرده را نیز در این برنامه اجرا خواهد کرد.

گفته می شود این خواننده برای اجرای جدید خود در تهران، نوازنده های جدیدی را نیز به تیم ارکستر اش اضافه خواهد کرد و برخی قطعات را نیز با تنظیم هایی جدید اجرا خواهد کرد.

خراطها در گفتگویی کوتاه در این باره به «موسیقی ما» گفت: «برای این اجرا به شدت انگیزه دارم و خوشحالم از اینکه می توانم مخاطبان را بار دیگر از نزدیک ملاقات کنم. به همه آنها قول می دهم که با برنامه ای ویژه، یادگاری جالبی برای همه آنها قبل از عید داشته باشم.»

سایت «موسیقی ما» در روزهای آینده گفتگویی مفصل و جالب را با این خواننده درباره کنسرت اش و همه حرف و حدیث های این سالها تدارک دیده که به زودی منتشر خواهد شد.

اطلاعات بلیت فروشی این برنامه به زودی از طریق «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.