پشت ميز كار

تازه ها

پشت ميز كار

نظرات ()

و اما وبلاگ نويسي در مكاني متفاوت! يكي از مشكلاتي كه در نوشتن وبلاگ عتيقه ام با آن رو به رو ام، نداشتن صفحه كليدي با حروف دلنشين فارسي است، چون من به شخصه اعتقاد دارم حروف فارسي دلنشين تر از حروف انگليسي اند! خلاصه از آنجا كه لپ تاپ گرامي ام از داشتن حروف ارجمند فارسي ب روي صفحه كليد خود بي بهره است من اين فرصت را غنيمت شمردم و از پشت ميز كار در حال دادن سر و سامان به وبلاگ جان هستم!
انقد ذوق زده ام كه نميدان از كجا شروع كنم...
چند روزي بود كه درگير گواهينامه بودم... هر روز آموزشگاه و هر روز عرق ريختن و رانندگي در گرماي نابود گر تابستان و هر روز روزه خواري با آب آب سرد كن حسنيه اي در نزديكي محل تعليم رانندگي و دعا براي پدر و مادر كسي كه آن آبسرد كن راقطع نكرده بود! بعد از تحمل اين همه سختي در نهايت روز آزمون آيين نامه رسيد! لامذهب استرس بس بيشتر از كنكور را در آدم به وجود مي آرد! ولي شكر خدا آن آزمون را با قبولي پشت سر گذاشتم و بلافاصله براي آزمون شهري رفتم كه از صدقه سري افسر فهميده اي كه نامش را نميدانم، آزمون شهري را هم با قبولي پش سر گذاشتم! و الان در دفتر بيمه ي كه مشغول به كار هستم منتظر مشتري هستيم! بابا ماشين هايتان را بياوريد بيمه كنيد و گرماي هوا و ماه رمضان را بهانه نكنيد! پكيديم از بي حوصلگي! :)) اين بود آنچه بر ما گذشت