خاطره بازی

تازه ها

خاطره بازی

نظرات ()

 

 

تو میترسی کسی مارو کنار هم ببینه


تو میتونستی و نخواستی همه ی دردم همینه


همه ی حرف من اینه که چرا از چشت افتاد


اونکه بی اشاره ی تو دل به جاده ها نمیداد

 

بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه


بی تو شیرینی لبخند روی لبای من گناهه


روی لبای من گناهه


از خیالشم میترسم که ببینمت کناره


یه کسی که تا دلش خواست سر روشونه هات بذاره


سر روشونه هات بذاره

 

♫♫♫

 

حالا باقیمونده های منو احساسم همینه


دل دلتنگم غروبا پای پنجره بشینه


دلخوشیم یه ابر تیره ست که هوای منو داره


آخه از سیاه ترین ابر بهترین بارون میباره


بی تو تکلیف ِ من اینه مشقای خاطره بازی


باقی عمری که باید با بد و خوبش بسازی


با بد و خوبش بسازی

 

بی تو بدبینم به جاده به کسی که توی راهه


بی تو شیرینی لبخند روی لبای من گناهه


روی لبای من گناهه

 

سر روشونه هات بذاره..

 

" دانلود در پایین مطلب "

 

.

.

.

 

هم بازی قدیم

 

چشم نگذار

 

آنقدر دورم که

 

با شمردن همه اعداد هم

 

پیدایم نمی کنی !!

 

Vahid & V


برای خریدن عشق

 

هر چه داشت اورد

 

دیوانه هیچ نداشت گریست 

 

گمان میکردند چون هیچ ندارد میگرید

 

اما هیچ کس ندانست که قیمت

 

 

عشق "اشک" است و قیمت

 

اشک "عشق"

 

Vahid & V

 

مـــی خـــواســـتـــم

 

پیش رویت دنیا را به زانو در بیاورم

 

مـــی خـــواســـتـــم

 

تمام باغچه ها را برایت اقاقی بکارم

 

مـــی خـــواســـتـــم

 

شــب هـایـت سـتـاره بـاران بـاشـد

 

نه بی ستاره ، بارانی

 

مـــی خـــواســـتـــم

 

خـوش خـبـر تـریـن قـاصــدک هـا را

 

بــرایــت بـه بـاد بـسـپـارم

 

مـــی خـــواســـتـــم

 

بـرایـت کـوچـه هـا را گـردگـیـری کـنـم

 

آیـنـه هـا را چـراغـانـی...!

 

مـــی خـــواســـتـــم

 

«عـــاشــقـــت بـــاشـــم»

 

بــبــخـــش

 

طـاقــت نـداشـتـی

 

بــبــخــش

 

نـــمـــانــــدی !!!

 

Vahid & V

 

>> دانلود آهنگ خاطره بازی از محسن یگانه <<