تقدیر

تازه ها

تقدیر

نظرات ()

 

کی با یه جمله مث من میتونه آرومت کنه

اون لحظه های آخر از رفتن پشیمونت کنه

دلگیرم از این شهر سرد

این کوچه های بی عبور

وقتی به من فکر میکنی

حس میکنم از راه دور

   

"دانلود در پایین مطلب " 

.

.

 

 

 

 

 

همین که یک لحظه از ذهنم میگذرد که من اینجایم

 

و تو انجا دلم میلرزد و اشکم بی مهابا سرازیر میشود ...

 

من دلیلش را گذاشته ام دلتنگی

 

ولی تو هم مثه دیگران مرا دیوانه بخوان ...

   

 

 

 

آدم که غمگین میشود

 

خودش را از جمع جدا میکند

 

که مبادا آسیبی به خوشی های دیگران بزند

 

مورد فراموشی قرار میگیرد

 

و تنهاترو تنهاتر میشود

 

انچنان در تنهایی خود غرق میشود

 

که دیگر با هیچ تلنگری بر نمی خیزد

 

و این اغاز تلخ یک پایان است . . . 

 

  

 

بر زبان جاری نشد شوری که در جان داشتم

 

 

ورنه با تو گفتنی های فروان داشتم...

  

 

 

شب خيابان مثل من است


هر از چندی


خاطره‌ ای بی‌ احتياط می‌ گذرد


دلم يک تصادف جدی می‌ خواهد


پر سر و صدا


آمبولانس‌ ها سراسيمه شوند


و


كار از كار بگذرد !

      

 

 

>> دانلود آهنگ "تقدیر" از شادمهر <<