متن آهنگ دوریت

تازه ها

متن آهنگ دوریت

نظرات ()

متن آهنگ دوریت

غصه نخور دل ساده من 

نميزارم دیگه بازیچه شی

تویی که همیشه با دلمی 

تنهاش گذاشتی به قیمت چی

میدونی از تو نمیشه گذشت 

تو لحظه لحظه بی کسیام 

جز تو کی پناهو هم نفسه 

تنهام نزار با دل واپسیام 

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد

تنهام منو دیوونه برگرد 

چطور دلت مياد یادم من نباشی

بی من کی قدر تو میدونه برگرد 

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد 

تنهام نزار منو دیوونه برگرد

چطور دلت میاد یادم نباشی 

بی من کی قدر تو میدونه برگرد 

باورم کن که به یاد تو ام

هر کجا باشی تو قلب منی 

از منو تموم خاطره هام 

چطوري تونستی دل بکنی 

بی تو برام این دنیا قفسه 

پیشم که باشی همینم بسه

زنده ام با عطر نفسات 

جز تو کی رفیق و هم نفسه 

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد 

تنهام نزار منو دیوونه برگرد 

چطور دلت میاد یادم نباشی 

بی من کی قدر تو میدونه برگرد 

دوریت این خونه رو ویرونه تر کرد 

تنهام نزار منو دیوونه برگرد 

چطور دلت میاد یادم نباشی 

بی من کی قدر تو میدونه برگرد