متن آهنگ چشمای نازتو وا کن

تازه ها

متن آهنگ چشمای نازتو وا کن

نظرات ()

 متن چشمای نازتو وا کن 

چشمای نازتو وا کن حیف اشکات که بریزه 

بگو عشقمون همین میشه واس خاطرت عزیزه 

میدونم برات عزیزه 

دونه دونه اشکام رو گونه هامه وقتی تو نباشی اینا 

باهامه میمونی تو قلبم واسه همیشه 

تو رو کم میارم تو روزگارم همه وجودم تویی بهارم 

بدون تو تنهام نگو نمیشه 

هوا وقتی بوی نم داره دلم خیلی می گیره ندونستی 

گل یاس من دلم بی تو می میره 

من و سپردی به پرسه های بارون رفتی از 

لحظه هامون آسون هنوز کنار یاس گلدون 

به انتظارتم تو ایوون 

دونه دونه اشکام رو گونه هامه وقتی تو نباشی اینا 

باهامه میمونی تو قلبم واسه همیشه تو رو کم میارم 

تو روزگارم همه وجودم تویی بهارم بدون تو تنهام 

نگو نمیشه 

هنوزم تو خاطراتم تو رو هر نفس میبینم چه غریبم 

بی تو اینجا تو رو میخوام نازنینم 

درست مثل سپیده صبح میدونم میای دوباره گل 

سرخ و تو شبنم من و بارون و ستاره 

دونه دونه اشکام رو گونه هامه وقتی تو نباشی اینا 

باهامه میمونی تو قلبم واسه همیشه 

تو رو کم میارم تو روزگارم همه وجودم تویی بهارم 

بدون تو تنهام نگو نمیشه