متن آهنگ قطار

تازه ها

متن آهنگ قطار

نظرات ()

متن آهنگ قطار 

وقتی من رسیدم قطار

رفته بود تو اون مه و دود

جا موندم

هرچی تو دلم بود نشد که بگم

من پشت غم جا موندم

هر جایی که میرم یادت با منه

بارون میزنه اونجایی

میترسم اسمم یه روز از یادت بره

با فاصله تنهایی 

رفتی از ذهن این خیابون 

تو گریه های بارون 

من میمردم 

چیزی نگفتم از این سکوت 

به اون که خونه نبود 

دل را سپردم

رفتی از ذهن این خیابون 

تو گریه های بارون 

من میمردم چیزی نگفتم 

از این سکوت به اون که 

خونه نبود دل را سپردم

تو نميدونی که دل تنگی 

چیه سهم کیه این دوری

چشماتو رو خاطره می بندیو می خندیو 

مجبوری وقتی میسوزم من

تو آتیشو تب حالمو شرم می فهمه 

هنوزم میترسم از صدای قطار 

این روزگار بی رحمه

رفتی از ذهن این خیابون تو گریه های 

بارون من میمردم چیزی نگفتم از این 

سکوت به اون که خونه نبود 

دل را سپردم 

رفتی از ذهن این خیابون تو گریه های بارون من 

میمردم چیزی نگفتم از این سکوت به 

اون که خونه نبود

دل را سپردم