مگنیس

تازه ها

مگنیس

نظرات ()

بازی تلفن همراه مگنیس، از تولیدات استودیوی راسپینا که در پنجمین جشنواره‌ی بازی‌های رایانه‌ای تهران موفق به کسب غزال زرین بهترین بازی کژوال سال ۱۳۹۴ شده بود به زودی توسط استودیوی پاییزان منتشر خواهد شد.

محمد زهتابی مدیر استودیوی پاییزان در این رابطه گفت این استودیو با تکیه بر تجارب پیشین متخصصین خود در تولید بازی ارتش‌های فرازمینی، تمرکز خود را بر تولید و انتشار بازی‌های تلفن همراه معطوف ساخته است.

استودیوی بازی‌سازی پاییزان با ترکیبی از افراد جوان و با سابقه‌ی تیم شناخته شده‌ی راسپینا، بعد از تولید بازی ارتش‌های فرا‌زمینی با حدود ۶ سال سابقه در تولید بازی، با رویکردی نوین در تولید بازی‌های ویدئویی در سال ۱۳۹۳ تاسیس شد.

مگنیس یک بازی ایده محور است که با کنترلی منحصر به فرد بازیکن را به چالش می‌کشد. پنج فصل متفاوت با تصاویر و موسیقی منحصر به فرد و دارا بودن بیش از 50 مرحله از ویژگی های شاخص این بازی است.

 به دنیای مگنیس وارد شوید و در این سفر پر پیچ و خم او را همراهی کنید و مهارت خود را با عبور از موانع متعدد به چالش بکشید ! برخی از موانع نیاز به تمرکز کامل دارند، اما برای عبور از برخی دیگر لازم است تا سریع و جسور باشید!

کنترل منحصر به فرد مگنیس شما را وادار به واکنشی می کند که ذهنتان انتظارش را ندارد ! به ظاهر ساده است اما موانعی عجیب و غریب منتظر شما و مگنیس نشسته اند، پس برای سفری مهیج و لذت بخش آماده شوید!

سایت استودیو پاییزان:http://paeezanstudio.com

دانلود تریلر بازی:

http://h1.asset.aparat.com/public/user_data/flv_video_new/1280/8320a6007a84a756afa191de469c0b713838263-720p.mp4