پ نه پ 3

تازه ها

پ نه پ 3

نظرات ()

از تاکسی پیدا شدم به راننده نیگا میکنم, میگه باقی پولتو میخوای؟میگمپـَـَـــ نه پـَـَــــ میخوام یه دل سیر نیگات کنم که میری دلتنگت نشم!
 
با ماشین افتادیم ته دره یارو میگه زنگ بزنم امبولانس بیاد میگم : پـَـَـــنــه پـَـَـــ یه مشکل درون خانوادست خودمون حلش میکنیم
 
آهنگ اندی تو ماشین گذاشتیم دوستم میگه اندیه ؟پـَـَـــ نه پـَـَـــ
داریوشه، داره خودشه لوس میکنه بخندیم
 
2سال بعد از فارغالتحصيلي رفتم مدرسمون.مدير ميگه اومدي به ما سر بزني؟پـَـَـــ نه پـَـَـــ مدادم جا مونده اومدم ور دارم.
 
سوسك اومده تو توالت ميگم: دمپايى رو بده ميگه : مىخواى بكشيش ؟
پـَـَـــ نه پـَـَـــ مىخوام بدم سوسكه پاش كنه نجس نشه پاش !!!
 
ميخوامم برم تايلند، طرف ميگه که ميري عشق و حال؟ پـَـَـــ نه پـَـَـــميخوام فرار مغز کنم
 
به دختره ميگم شمارتو بده،ميگه ميخواي باهام دوست بشي؟
پـَـَـــ نه پـَـَـــ ميخوام واسه نماز صبحا بيدارت کنم!
 
رفتم گل فروشی،میگم ببخشید کاکتوس هم دارید، میگه واسه دکور میخواین؟
پـَـَـــ نه پـَـَـــ تو خونمون شتر پرورش میدیم، میخوام یه وقت احساس غربت نکنن حس کنن خونه خودشونه!
 
سوسکه رو کشتم جنازشو ورداشتم ببرم بندازم بیرون. مامانم بین راه نگاه میکنه میگه کشتیش؟
میگم : پـَـَـــ نه پـَـَـــ .. تو دستشویی خوابش برده بود دارم میبرمش تو رختخوابش بخوابه