حسنی ورژن جدید

تازه ها

حسنی ورژن جدید

نظرات ()

 

حسنی نگو جوون بگو
علاف و چش چرون بگو
موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ، واه واه واه
نه سيما جون ،نه رعنا جون
نه نازی و پريسا جون
هیچ کس باهاش رفیق نبود
تنها توی کافی شاپ
نگاه می کرد به بشقاب !
باباش می گفت : حسنی می ری به سر بازی ؟
نه نمی رم نه نمی رم
به دخترا دل می بازی ؟ !
نه نمی دم نه نمی دم


گل پری جون با زانتیا
ویبره می رفت تو کوچه ها

گليه چرا ویبره ميری ؟
دارم ميرم به سلمونی
که شب برم به مهمونی
گلی خانوم نازنين با زانتیای نقطه چين
یه کمی به من سواری می دی ؟ !
نه که نمی دم
چرا نمی دی ؟
واسه اينکه من قشنگم ، درس خونم وزرنگم
اما تو چی ؟
نه کا رداری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خيال داری
موی ژلی ،ابرو کوتاه ، زبون دراز ،واه واه واه

در واشد و پریچه
با ناز اومد توو کوچه
پری کوچولو ، تپل مپولو ، ميای با من بریم بیرون ؟
مامان پری ،از اون بالا
نگاه می کرد توو کوچه را
داد زد وگفت : اوی ! بی حیا
برو خونه تون تورا بخدا
دختر ريزه ميزه
حسابی فرز وتيزه
اما تو چی ؟
نه کار داری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خيال داری
موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واه

نازی اومد از استخر
تو پوپکی يانازی ؟
من نازی جوانم
ميای بريم کافی شاپ؟
نه جانم
چرا نمی ای ؟
واسه اينکه من صبح تا غروب ،پايين ،بالا ،شمال ،جنوب ،دنبال يكشوهر خوب
اما تو چی ؟

نه کار داری ؟ نه مال داری ؟ فقط هزار خيال داری
موی ژلی ،ابرو کوتاه ،زبون دراز ،واه واه واه

حسنی يهومثه جت
رسيد به يک کافی نت
آن شد ورفت تو چت رووم
گپيد با صدتا خانووم !
هيشکی نگفت کی هستی ؟
چی کاره ای چی هستی ؟
تو دنيای مجازی
علافی کرد وبازی
خوشحال وشادمونه
رفت ورسيد به خونه
باباش که گفت: حسنی برات زن بگیرم ؟
اره می خوام اره میخوام

حسنی اومد موهاشو
يه خورده ابروهاشو
درست وراست وريس کرد
رفت و توو کوچه فسس کرد
یه زن گرفت وشاد شد
زی زی شد و دوماد شد